Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Minsa*
ORIGINAL: Hylei
ORIGINAL: Minsa*
Jeg betalte 4040 kr for fargen Pro Bordeaux ink fotpose å stelleveske. Har ikke fått den enda, den kommer ca uke 9 [:)]
Hvilken stelleveske? [8D]
sport, samme farge som vognen. Tror d var 750 for stellevesken
ORIGINAL: mammaFisk
Vant en 2010 modell svart før jul. Den står i esken sin enda og jeg klarer ikke bestemme meg om jeg skal selge den eller beholde den. Har jo city crossen...Og den kan kjøres begge veier. Sammenslått er det faktisk ikke veldig mye i forskjell...åhhh klarer ikke bestemme meg. Er litt sånn egoistisk at jeg synes det er koselig å ha han mot meg når jeg triller turer jeg[8D]. Dumt scooteren ikke har vendbart styre[;)]
Bare å komme med råd om hva dere ville gjort...he he!!
ORIGINAL: Idipop
Jeg har en snart 4år gammel gammel vogn, og den ser fremdeles spiller ny ut :) Så de er nok veldig holdbare :)
Men jeg lurer på om det finnes regn trekk til emmaljunga scooter? Jeg fikk det ikke med når jeg kjøpte vogna brukt.
Jeg har en snart 4år gammel gammel vogn, og den ser fremdeles spiller ny ut :) Så de er nok veldig holdbare :)
Men jeg lurer på om det finnes regn trekk til emmaljunga scooter? Jeg fikk det ikke med når jeg kjøpte vogna brukt.
ORIGINAL: Hylei
Jepp, det finnes [:)] Så det på en nettside igår bl.a også selger de det nok der de selger vogner i byen ellerno [8D]
Edit: http://www.babykos.no/index.php?valg=produkt&gruppe_nr=112&produkt_nr=Scooter%20regntr&babykos=9106306039c6ef4c6a18e32fa7dae5d2