Emmaljunga Scooter vs City Cross

Kom plutselig på noe da jeg gikk på tur i dag[8D]

Da jeg var gravid leste venninna mi en artikkel (eller noe) om det å ha ungen mot/fra seg.
De anbefalte at man hadde ungen mot seg når de var så små. Dette fordi at vi da kan ha
øyekontakt med barnet, som igjen vil gi en trygghet. En annen grunn var at ved å ha barnet
mot seg ville man skjerme barnet mot alt for mange inntrykk og mye støy [:)]

Har du bestemt deg?[:)]

Neeeeeei [8D]
Tenkte jeg skulle kikke på de i Sverige i dag... men de hadde ikke Emmaljunga verken på Babyproffsen eller Happyland.
Hvor selger de disse vognene? Må jo teste med Tiril oppi[:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Neeeeeei [8D]
Tenkte jeg skulle kikke på de i Sverige i dag... men de hadde ikke Emmaljunga verken på Babyproffsen eller Happyland.

Veit de selger de på Rudo Barnevognhuset hvertfall[:)] Men hvis du er på jakt i Sverige så veit jeg ikke[:-]

ORIGINAL: Mari87

Neeeeeei [8D]

Veit de selger de på Rudo Barnevognhuset hvertfall[:)] Men hvis du er på jakt i Sverige så veit jeg ikke[:-]

Tror ikke de har no Rudo Barnevognhus her nede... aldri hørt om desverre.

Kittis babyshop i Strømstad har. Er vel den eneste jeg vet om i nærheten av svenskegrensa der du bor.

Jeg har CC og er veldig fornøyd. Men jeg har tenkt å kjøpe en ekstra vogn for jeg syns den er litt bred til å ha på kjøpesentre osv..

Vi kjøpte på kattis ja...god service! Ligger på samme sted som systembolaget. Blått skilt; kattis babyshop.

http://www.kattisbabyshop.se/

ORIGINAL: Minismurf

Hehe.. du asså [:D][;)]

Bare lurer - hvorfor skal du ha så mange vogner?? hehe

Neeeeeei [8D]

Kattis babyshop i strømstad[:)]

Hmmm, noe for meg. Jeg har lagt ut simotrilla mi for salg da jeg vil ha en vogn der hun sitter MOT meg, som ifölge MIN HS sier er veldig viktig når de enda er så små. Har liksom flere vogner der hun ka nsitte vekk fra meg, men n å så vil jeg ha litt kontroll, og se henne(liker jo å se på henne også).

Har tittet etter Simo sportsvogn og andre, med de er vanvittig dyre. Den sportsdelen jeg bruker nå er en duo, men begynenr synge på siste verset. Så behövetr virkelig en ny vogn.

Så CC så fin ut. *löpe å titte på mandag*

ORIGINAL: **tvilling85**

ORIGINAL: Minismurf

Hehe.. du asså [:D][;)]

Bare lurer - hvorfor skal du ha så mange vogner?? hehe

Minismurf?? eller meg?? [:D][:D]

Nei asså.. Simovogna mi er gull... men kun som liggevogn... sittedelen er søppel. Pass til en 10åring sittende i den jo[:-]. Har prøvd.. og Tiril flakser rundt. Briovogna mi er gull... men ikke på veldig ujevnt underlag som brostein... og vi bor nå i Fr.stad da[:D].. og da trenger jeg en sportsaktigvogn med lufthjul. Simovogna er sovevogn. Og Brio til annet bruk. Og da...... hun vil jo gjerne sitte også nå da.

Neeeeeei [8D]

Kattis Babyshop igjen.

De har et bredt sortiment i Emmaljunga. Skal dit på söndag(husker ikke om de har åpent) eller mandag og sjekke.

Så har man Classic Sport-vogna fra Emmaljunga også da. Den er jo neeesten samme sak som CC omtrent med med lufthjul....men CC er litt finere. Ikke helt fan av den runde Emmaljunga-kalesjen.

ORIGINAL: Baby R

Så har man Classic Sport-vogna fra Emmaljunga også da. Den er jo neeesten samme sak som CC omtrent med med lufthjul....men CC er litt finere. Ikke helt fan av den runde Emmaljunga-kalesjen.

Den syns jeg er kjempefin også...det med kalesjen blir jo smak og behag, samme med understellet. Men sitte delen i seg selv er jo identisk på alle emmaljunga duo/sport vognene. Det syns jeg er genialt. Da kan man velge Det totale utseende helt selv uten å tape liggelengde og komfort![:)]

Back
Topp