Emmaljunga Scooter vs Cerox

Prinsesse mamman

Flørter med forumet
Noen som harerfaring med noen av disse vognene? Noen som vet hvor stor/liten Ceroxen blir når den er slått sammen? Har begge full liggestilling?
Har lyst på en av disse vognene til snuppa men vet ikke hvilken. Scoteren er jo billigere er den ikke det?

Etter min mening lan ikke disse vognene sammenlignes. Har Cerox selv, og den blir ikke så liten sammenlagt. Den er stor og tung.

Scooteren er mer en trille da, og tror ikke den har full liggestilling. Kun hvilestilling om ikke jeg tar helt feil. Det er stor forskjell i pris på disse to.

Men hvilken vogn har du nå da, siden du ønsker deg en ny? Ha skal denne brukes til? Mye inn og ut av bil, ekstravogn hos besteforeldrene eller brukes til shopping på sentere?

Har Simo. Å nå nåe jeg hartatt ut bagen å snuppa bare vil sitte oppe syntes jeg den er stor åtung.Kunne tenkt meg en lettere vogne.Skal bruke den selv til hverdags å en del ut og inn av bilen. Men vil helst ha full liggestilling på den.
Er du fornøyd med Ceroxen din? Syntes de er så fine[:D]

Jeg har City Cerox 360, den med små hjul foran. Og jeg ELSKER den. De ner gnaske lett, blir ikke så veldig stor sammenslått og gutten min har stor plass i den (han er 8 mnd, men likestor som en på 1-1,5 år)
Jeg er så glad i den vognen, for den har så mange muligheter. Snu håndtaket slik man vil, snu setet slik man vil, låse de små hjulene, og veldig lett å manøvrere pga de små hjulene. Jeg sliter ikke mer i snø enn noen andre med 4 store hjul!
Jeg angrer ikke et halvt sekund en gang på min vogn[:D][:D][:D]

Men vanlig Scooter og Cerox har jeg ikke så peiling på!

City cross har jeg ikke sett på. Har den 4 hjul? For dere som har Ceroksen, Hva slags bil har dere? er det god plass?
Ble mange spm men[:D]

ORIGINAL: ~lill~

Jeg har City Cerox 360, den med små hjul foran. Og jeg ELSKER den. De ner gnaske lett, blir ikke så veldig stor sammenslått og gutten min har stor plass i den (han er 8 mnd, men likestor som en på 1-1,5 år)
Jeg er så glad i den vognen, for den har så mange muligheter. Snu håndtaket slik man vil, snu setet slik man vil, låse de små hjulene, og veldig lett å manøvrere pga de små hjulene. Jeg sliter ikke mer i snø enn noen andre med 4 store hjul!
Jeg angrer ikke et halvt sekund en gang på min vogn[:D][:D][:D]

Men vanlig Scooter og Cerox har jeg ikke så peiling på!
  hav er forskjellen på den å vanlig Cerox? Vil ha 4 hjul sedu[:D]

Eg har scooter vogna, så kan jo sei litt om den. Den har ikkje full liggestilling, meina da blir kalt hvilestilling de so e på den. Veslo mi sove godt i vogno, men no e da jo ein viss forskjell på aldern på mi og di då [:)]

Da so e domt med scootern e at ungen ikkje kan sitta å sjå mot deg, da e nåko eg savna! Men vogna e lette, tar liten plass i bil, så e geniale vogn å frakta med seg i bil. Kjempegod å trilla e den og, å da e stoooor plass i vogno, så da e ei vogn du kan ha heilt te du ikkje trenge vogn lenger [;)]

Veit ikkje prisen på cerox, men me betalte 2490,- for scootern ny i butikk. Tippa ceroxen kosta ein del meir [8|]

Foresten har du vert innpå sio te emmaljunga, får god innblikk i vognene der [;)]

http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=NO&country=NO

Oki. Takk for link skal gå å skjekke der med en gang[:D]Kan ikke noe for det men har forelsket meg litt i ceroxen jeg altså. hehe.

Et spm til[:D] Blir city crossen mindre enn ceroxen når de er lagt sammen?? noen som vet det å kansje?[:D]

Takk for svar alle sammen[:D] Er ikke lett å velge når det er såååå menge å velge i[:D]

da, siden du ønsker de
ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

Jeg har både cerox og scooter[8D]. Nå når jenta mi er så stor som hun er, erdet scooteren vi bruker. Den har ikke full liggestilling, men det har ikke gjort noe for oss. Den er lettere enn ceroxen, smalere, og på scooteren sitter bare barnet en vei.

Jeg elsker ceroxen!! Angret ikke et sekund på at jeg kjøpte den. Den brukte vi mye før, og det var god plass til ungen i den. Jeg syns det var utrolig digg med vendbart styre, sånn at jeg bare kunne vippe styret over, ettersom hvilken vindretning det var. Jeg har hatt en del senebetennelse i nakke og skuldre- så for meg var det helt perfekt å slippe å dra vogna. Utrolig leettvint å bare vippe styret over.

Jeg har en stasjonsvogn, å syns egentlig alle vogner jeg har hatt, har tatt nesten hele bagasjerommet[&:]. Scooteren er jo lettest å løfte på om en skal ofte inn og ut av bilen. Men jeg har ikke hatt vognene så mye med meg i bil, så det med at ceroxen er tung å løfte har ikke vært noe problem for meg[;)]

Signerer det her jeg[:)]

Vi har også både cerox og scooter, og til en baby på 5 mnd hadde jeg uten tvil valgt cerox!! Scooteren er mer ei trille, den er god asså, men den er mer en miniatyrutgave av ceroxen synes jeg!

Ceroxen er ikke den minste sammenlagt, den er lav sammenslått, men tar likevel litt plass[:)] Uansett, ceroxen er det beste valget!!!![:D]

Back
Topp