Emmaljunga scooter eiere*bilde*

Alveola*

Forumet er livet
Er det noen av dere som har problemer med kalesjen?? Vår 2010 modell greier ikke å holde kalesjen stram, og den bare detter ned!! Det er utrolig irriterende!![:@] Noen med samme problem?

sorry, skeivt bilde[8D]

Nei, her er den helt ok... Men tror vi har 2009 modell.
*dytt*[8D]

ORIGINAL: LUW

*dytt*[8D]

ikke noe problem her helle med 2009modell...

Jeg har 2010mod (den 2.0 modellen) og kalesjen er helt fin, holder seg ute og alting.. Jeg hadde tatt kontakt med de jeg kjøpte den av, og fått det fiksa [:)]

Nei, ingen problem med vår sin. Det er 2009 modell.

ORIGINAL: *Skjønningene*

har samma farge og akkurat samma prob, skal ringe inn i morgen å si ifra. for jeg fikk beskjed at jeg måtte si ifra med en gang et prob oppsto så de tok kontakt me emmaljuna, selv kjøpte jeg den i sverige og skal til sverige på tirsdag.

Vi kjøpte i sverige (bare brukt vonga i 3 uker, så ingen problemer her) men da sa de at vi trengte ikke å dra til sverige om det var noe... holdt med å ta kontakt med et sted de solgte emmaljunga i norge:) bare til info:)

ORIGINAL: Turkisdilla

har samma farge og akkurat samma prob, skal ringe inn i morgen å si ifra. for jeg fikk beskjed at jeg måtte si ifra med en gang et prob oppsto så de tok kontakt me emmaljuna, selv kjøpte jeg den i sverige og skal til sverige på tirsdag.

Vi kjøpte i sverige (bare brukt vonga i 3 uker, så ingen problemer her) men da sa de at vi trengte ikke å dra til sverige om det var noe... holdt med å ta kontakt med et sted de solgte emmaljunga i norge:) bare til info:)

hørt det før da vi skulel kjøpte den første vogna vår i sverige for å spare penger, så sa dem det samma som oss. Men viste seg at det var feil, de her i byen sa ihvertfall det.
Der jeg kjøpte scooteren nå, sa også at jeg måtte tilbake dit.. ikke vet jeg, men skal til sverige uansett [;)]

dårlig gjort... min kjære sa nå at det stod i garantien (i følge den svenske butikken), de prøver seg sikkert barw... men om du allikevel skal til sverige så..

Jeg har hatt 3 emmaljungavogner og alle har det vært kluss med kalesjen på. Alle har blitt kjøpt ny også.

ORIGINAL: LUW

*dytt*[8D]

Her og

jeg hadde samme problem, men det viste seg at jeg hadde festet kalesjen "feil" hvis du skjønner? begge festene skal være over den svarte lille "duppeditten" på stangen.. skjønte du det? [;)] la oss håpe at det er noe så enkelt..[:)]

Jeg har hatt to scooteren, en 08 og en 09 modell, begge kjøpt nye. Ikke hatt dette problemet med noen av de [:)][:)]

ORIGINAL: Tarlica

jeg hadde samme problem, men det viste seg at jeg hadde festet kalesjen "feil" hvis du skjønner? begge festene skal være over den svarte lille "duppeditten" på stangen.. skjønte du det? [;)] la oss håpe at det er noe så enkelt..[:)]

Hahaha, nei?[8|][8D]
de festet alt i butikken.. Så jeg aner ikke hva du snakker om en gang[:D][8D]

ORIGINAL: Nuffelitan

Jeg har 2010 modellen, merker den blir sånn når jeg har litt i side lommene på vogna, men ikke så mye ellers... Ganske så lite..

Har aldri hatt noe i noen av lommene jeg.. Så det kan ikke være det heller!
Skal prøve å stramme skruer og sånn i morra[;)]

ORIGINAL: FrøkenLøken

ORIGINAL: Tarlica

Hahaha, nei?[8|][8D]
de festet alt i butikken.. Så jeg aner ikke hva du snakker om en gang[:D][8D]

jeg er helt håpløs på dette.. men på kalesjen er det 4 "fester", som er festet på stangen, 2 på hver side... sant? de to skal være fester OVER en sånn svart liten gummibit som skal hindre de å gli ned.. var det litt bedre forklart?[:)] du kan bare holde på håndtaket, og føre hånden nedover til du kommer til det første festet på en av sidene[;)]

Back
Topp