Emmaljunga Scooter 2.0

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Jeg fatter ikke hvorfor alle skryter sånn av den vogna! For det første så er den et mareritt å trille, man må jo løfte på vogna om man vil svinge omtrent... Og det er jo en sportsvogn til bruk for større barn, hvorfor i all verden er da fotbrettet så utrolig kort!? Storesøster var vel rundt 91 cm i sommer, og fortsatt er bena langt utenfor fotbrettet, skulle gjerne hatt det minst 10 cm lenger nå.

Jeg ble jo så glad for at fotbrettet var justerbart, for da trodde jeg vi kunne få det lenger ut, men det går jo bare opp og ned, bena er for lange uansett.

Dere med scooter? Hvor lange er deres barn, og sitter de godt i den?

Nå er det bare lillemor som bruker den vogna, men gutten brukte vi vogn til på lange turer når han var 2, men etter der brukte vi ikke mer vogn..

Har ikke prøvd han i den på over 1 år nå da, men tipper han sitter greit. Han er 1 meter. Synes den er stor og romslig.

Gjør det noe at beina er litt utenfor når hun sitter? Han sov i den til han var 2 år og 8 mndr, og ca 97-98 cm lang. Brukte Voksi Urban vognpose.

Synes den er veldig godt å trille jeg. :)

Det ser så ubehagelig ut, og hun sklir sånn ned syns jeg.

Jeg fatter ikke hvorfor alle skryter sånn av den vogna! For det første så er den et mareritt å trille, man må jo løfte på vogna om man vil svinge omtrent... Og det er jo en sportsvogn til bruk for større barn, hvorfor i all verden er da fotbrettet så utrolig kort!? Storesøster var vel rundt 91 cm i sommer, og fortsatt er bena langt utenfor fotbrettet, skulle gjerne hatt det minst 10 cm lenger nå.

Jeg ble jo så glad for at fotbrettet var justerbart, for da trodde jeg vi kunne få det lenger ut, men det går jo bare opp og ned, bena er for lange uansett.

Dere med scooter? Hvor lange er deres barn, og sitter de godt i den?
Kjøpt deg TFK :)

Vi hadde den en liten stund til minsten, men jeg ble aldri helt fortrolig med den. Likte best urban jungel og bugaboo jeg. De var komfortable og trille og tydeligvis komfortable for barnet også.

Back
Topp