emmaljunga søskenvogn

ingvil_

Glad i forumet
Noen som har??[:)] fornøyd eller ikke?? tenker mest på city cross.. planlegger nr.2 om litt, kanskje tidlig sommer! Sann at Nora er 2 år når hun blir storesøster![:)] men skal kjøpe vogn når jeg blir gravid. Dette fordi ei venninde av meg skal passe Nora. Hun har ei jente på samme alder. Tenkte at hun kunne bruke vogna når hun har Nora![:)]

ORIGINAL: jeanett84

jeg har twin ceroxen og er veldig fornøyd.. vendbart styre er noe jeg vil anbefale..

ja.. men tror den er en del tyngre enn city cross.. hva synest du?? tung å trille?

Helt enig, vendbart styre er et must nå som jeg har prøvd det.

ORIGINAL: 3 *små engler*

Vi hadde emmaljunga tvillingvogn.. edge tor jeg det var.. 04 mod.. men utrolig smal da.. passer fint når de er baby, men når de ble litt større så kjøpte vi en større vogn.. men carena sin da?? den 3 hjulingen, den er det gooo plass i og skillevegg imellom.. det er det ikke i emmaljunga sin..

men den kan man bare ha fremover.. litt greit å kunne velge![:)] og holde øye med de! hehe[;)]

ORIGINAL: gakka

hvilken har du da?[:)]

Jeg hadde den til jentene, men byttet den ut med en TFK med svingbare hjul. Hvis venninnen din skal kjøre vogna med 2 stk på halvannet år, så er det DRITTUNGT i emmaljungan. Dessuten er den trang.

ORIGINAL: Hanne79

Jeg hadde den til jentene, men byttet den ut med en TFK med svingbare hjul. Hvis venninnen din skal kjøre vogna med 2 stk på halvannet år, så er det DRITTUNGT i emmaljungan. Dessuten er den trang.

ja tenkte litt på den.. litt lyst på en trehjuling..

TFKen er faktisk firhjuling, bare at de to fremme er mer sentrerte og er svingbare[;)]
Koster omtrent det samme som emmaljungaen hvis du bestiller fra www.babyjungle.nl

ORIGINAL: Hanne79

forresten, hvor kjøpte du vogna? vet du  om noen nettsider eller?[:)]

ORIGINAL: ingvil_

ORIGINAL: gakka

hvilken har du da?[:)]

Twin City Cross

www.babyjungle.nl  Kjempegod service[:)] Hvis du lurer på noe der, er det bare til å sende mail til han som heter Henning, og han hjelper deg med absolutt alt.

Emmaljungan er solid, ikke tvil om det. Jeg hadde bagvogna til jentene. Hadde duokombi vogna. Og jeg syns ikke den var særlig tung å manøvrere før jeg fikk prøve med svingbare hjul. For å si det slik. Bekkenløsningen min som jeg slet med i 7 mnd etter fødselen, forsvant 1 uke etter at jeg fikk ny vogn!!!!

Back
Topp