Emmaljunga Nxt90f

lillemoor92

Andre møte med forumet
Noen som har erfaring med Emmaljunga nxt90f? Har falt for denne da den er liten og lett, og ikke tar så stor plass i bilen! Bør man ha med flat sportsdel eller med ergonomisk?
 
Jeg kjøpte Nxt90 brukt nå akkurat, det virker som en veldig bra vogn! Også er den liten sammenlagt [emoji322]
 
Vi har nxt90f og elsker den vognen der :D gleder oss til å ta den i bruk igjen :)
 
Jeg har ikke noen erfaring med den aktuelle vognen, men jeg ville gått for ergonomisk sittedel. Eneste jeg savner i vår vogn [emoji851]
 
Ikke noe erfaring. Men jeg har forelsket meg i samme vogn. Vi har jo vogn nå, men siden dette blir vårt 4.barn så kunne jeg tenkt meg den vognen for å ha best mulig plass i bilen når vi alle skal på tur, pluss ha med vogn.
 
Har selv tenkt med flat sportsdel da jeg ser for meg at det må være mye bedre å kunne snu seg/ strekke ordentlig på bena enn i den ergonomiske delen? Eller er dette bare tull? Tror det blir flat så får jeg heller bytte til ergonomisk senere om det skulle være behov.
 
Har selv tenkt med flat sportsdel da jeg ser for meg at det må være mye bedre å kunne snu seg/ strekke ordentlig på bena enn i den ergonomiske delen? Eller er dette bare tull? Tror det blir flat så får jeg heller bytte til ergonomisk senere om det skulle være behov.

Sniker fra januar 2019 [emoji5]

Jeg kjøpte nettopp NXT90F, men tok med flat sportsdel, da jeg synes denne både var finere og samtidig er den lengre i setet derav større plass [emoji5]
Utrolig fornøyd! Bare synd det er 6mnd til jeg får brukt den [emoji28]
 
Sniker fra januar 2019 [emoji5]

Jeg kjøpte nettopp NXT90F, men tok med flat sportsdel, da jeg synes denne både var finere og samtidig er den lengre i setet derav større plass [emoji5]
Utrolig fornøyd! Bare synd det er 6mnd til jeg får brukt den [emoji28]

Jeg måtte også kjøpe den idag! Så da er vi to! Den er jo bare såååå fin! Gleder meg masse til å ta den i bruk. Gikk for flat og håper det er det riktige for min lille baby :)
 
Jeg tror dette blir den nye trendvognen i år, for jeg føler at alle jeg har snakket med har kjøpt den. Kommer til å være helt utenfor med vår Stokke Trailz fra 2014 [emoji23] Men skjønner alle som kjøper den godt da, den er kjempefin!
 
Back
Topp