Emmaljunga nxt90

Hvor bestilte du den fra? Jeg bør kanskje få ut fingern siden jeg skal føde i mars da :p
Bestilte på barnashus
De har prisgaranti, så før jeg henter den skal jeg se godt etter på nett liker godt at det er 10% når man melder seg inn- som vil si litt om man betaler ting samtidig:)

Enig i den med smakt grep:( hjulene kan man bytte til hjulpakken til nxt90, da jeg så de opp mot hverandre var de ikke sååå stor forskjell.. Brunt håndtak hadde mer mønster enn den med svart hadde:)
Jeg har stasjonsvogn, men har hund så stasjonsvogn føltes plutselig ikke så stort allikevel:eek:
Jeg vil ha outdor vogna ja, pga hjulene :p
Her har vi heldigvis ikke hund :)

Vi hadde den til førstemann og har den fortsatt. Det går fint å slå den sammen og outdoorhjulene er et must. Hadde jeg valgt på nytt hadde jeg gått for flat sittedel fordi den er mye romsligere enn den ergonomiske og tilrettelegger dermed bedre om barnet sover i vogn.

Vi kommer til å bruke vognen på nytt nå, men det er mulig vi kjøper ny sittedel.

Styr unna hvis du ikke ønsker to vogner! Sittedelen er trang og kort. Dette er ikke noe sovevong men en fin tur vogn. Vi har kjøpt en egen sove vogn pga dette..

Vi hadde den til førstemann og har den fortsatt. Det går fint å slå den sammen og outdoorhjulene er et must. Hadde jeg valgt på nytt hadde jeg gått for flat sittedel fordi den er mye romsligere enn den ergonomiske og tilrettelegger dermed bedre om barnet sover i vogn.

Vi kommer til å bruke vognen på nytt nå, men det er mulig vi kjøper ny sittedel.
Lurt vi har ergonomisk del og den er trang og kort.

Styr unna hvis du ikke ønsker to vogner! Sittedelen er trang og kort. Dette er ikke noe sovevong men en fin tur vogn. Vi har kjøpt en egen sove vogn pga dette..
Den skal jo være breiere og lengere enn den vi har i dag, og vi har ikke hatt noe problemer hverken med soving eller at det er trangt :o
Har ikke hørt mye positivt om sittedelene til emmaljunga, de flate, barnet sitter ofte ikke godt før de er over året, og mtp at vi bytta til sittedel etter 5mnd sist er vi avhengie av at det fungerer :/
Men vil tippe det uansett er billigere å kjøpe en ny sittedel enn en helt ny vogn om det blir et problem evt? Vi er vant med ergonomisk og har vært veldig fornøyd med det hvertfall

Ja, jeg syns nesten den er for kort for sitting til og med og vår datter er bare 15 mnd. Vi har kjøpt egen sovevogn til barnehagen for det ville aldri funket å sove i den lille sittedelen.

Den skal jo være breiere og lengere enn den vi har i dag, og vi har ikke hatt noe problemer hverken med soving eller at det er trangt :eek:
Har ikke hørt mye positivt om sittedelene til emmaljunga, de flate, barnet sitter ofte ikke godt før de er over året, og mtp at vi bytta til sittedel etter 5mnd sist er vi avhengie av at det fungerer :/
Men vil tippe det uansett er billigere å kjøpe en ny sittedel enn en helt ny vogn om det blir et problem evt? Vi er vant med ergonomisk og har vært veldig fornøyd med det hvertfall
Hvilken vogn har dere i dag? Den ergonomiske sittedelen til nxt90 er nesten for liten allerede til vår datter på 15 mnd og vi bruker den kun til trilling, da hun ikke sover i den. Har noen venner som kjøpte den flate sittedelen og de har vært veldig fornøyd med den.

Hvilken vogn har dere i dag? Den ergonomiske sittedelen til nxt90 er nesten for liten allerede til vår datter på 15 mnd og vi bruker den kun til trilling, da hun ikke sover i den. Har noen venner som kjøpte den flate sittedelen og de har vært veldig fornøyd med den.
Vi har baby jogger city premier, den er litt kortere i lengde og litt smalere i bredde, ut ifra det jeg målte og sammenligna med på nettet :) så spørs det da om hvor lang nxt 90 er i ryggen?

Vi har kjøp emmaljunga nxt90F outdoor trek.
Vi fant ut at denne oppfylte våre krav og vi er veldig fornøyde.

Vi har kjøp emmaljunga nxt90F outdoor trek.
Vi fant ut at denne oppfylte våre krav og vi er veldig fornøyde.
Tenkte på den, men den er ikke på rudo lengere, men så usikker på sittedelen :/ ser på samme men i ergonomisk
Kunne du evt målt rygglengden på Fmodellen?

Enig i den med smakt grep:( hjulene kan man bytte til hjulpakken til nxt90, da jeg så de opp mot hverandre var de ikke sååå stor forskjell.. Brunt håndtak hadde mer mønster enn den med svart hadde:)
Jeg har stasjonsvogn, men har hund så stasjonsvogn føltes plutselig ikke så stort allikevel:eek:
men hvordan synes du den er å trille da? Mtp smalt grep? :)

men hvordan synes du den er å trille da? Mtp smalt grep? :)
Jeg fikk som sakt lov å ta den med ut for å prøve den i bilen! Flaks for meg var det sørpete snø som gjorde at jeg fikk testet den litt:D jeg likte den veldig godt - derfor jeg bestilte den! Jeg reagerte på det smale styret da jeg så den (syntes ikke det var såå pent)! Men jo mer jeg prøvde den jo bedre føltes det, var der i 2.5t (a).. men er førstegangs så

Jeg fikk som sakt lov å ta den med ut for å prøve den i bilen! Flaks for meg var det sørpete snø som gjorde at jeg fikk testet den litt:D jeg likte den veldig godt - derfor jeg bestilte den! Jeg reagerte på det smale styret da jeg så den (syntes ikke det var såå pent)! Men jo mer jeg prøvde den jo bedre føltes det, var der i 2.5t (a).. men er førstegangs så
Kom en nxt 90 til salgs i området her som ikke var overprisa, så har bydd på den, om jeg ikke får den virderer jeg å bestille nxt60, men har ingen muligheter til å prøve her, da eneste barnebutikken vi har her er det mannen til en kollega som driver og eier, ikke aktuelt å dra dit, ikke sagt noe til noen :o

Kom en nxt 90 til salgs i området her som ikke var overprisa, så har bydd på den, om jeg ikke får den virderer jeg å bestille nxt60, men har ingen muligheter til å prøve her, da eneste barnebutikken vi har her er det mannen til en kollega som driver og eier, ikke aktuelt å dra dit, ikke sagt noe til noen :eek:
Ååå, nxt90 er litt lengre sammenlagt enn nxt60 :) men nxt60 veier mindre og for meg føltes nettere:) meen kan jo bytte hjulene til hjulpakken fra nxt90! Jeg valgte flat sittedel, håper å få vogna i slutten av mnd!:) bare si ifra om jeg evt skal male no eller no for deg:)

Ååå, nxt90 er litt lengre sammenlagt enn nxt60 :) men nxt60 veier mindre og for meg føltes nettere:) meen kan jo bytte hjulene til hjulpakken fra nxt90! Jeg valgte flat sittedel, håper å få vogna i slutten av mnd!:) bare si ifra om jeg evt skal male no eller no for deg:)
Skal si ifra :)
Det jeg er redd for med nxt60 er at den kan bli for lett noe av underlaget som er her, at den blir for skrøplig :/
Skal se om jeg evt får den vogna jeg har bydd på, den har flat sittedel, kjøper jeg ny, kommer jeg til å kjøpe med ergonomisk :) er vi ikke fornøyde med flat koster jeg på en ergonomisk sittedel :p
Men den jeg har funnet har hjulene jeg vil ha hvertfall :)

Skal si ifra :)
Det jeg er redd for med nxt60 er at den kan bli for lett noe av underlaget som er her, at den blir for skrøplig :/
Skal se om jeg evt får den vogna jeg har bydd på, den har flat sittedel, kjøper jeg ny, kommer jeg til å kjøpe med ergonomisk :) er vi ikke fornøyde med flat koster jeg på en ergonomisk sittedel :p
Men den jeg har funnet har hjulene jeg vil ha hvertfall :)
Selvom nxt60 veier mindre er den tyngre enn de fleste vogner... gode dempere osv! Kan jeg spørre hvilke fylke du bor?

Vogn er visst ikke bare vogn skjønner jeg :wideyed: Jeg fikk første barn for snart 20 år år siden og minste for 8. skjedd litt siden da... Jeg er en av de som foretrekker store trauste vogner. God gammeldags simo eller emmaljunga :D
Sniker fra august
Fikk unger i 2000, 05,07 og 09. Så enig med deg! Har kjøpt brukte gode gamle barnevogner til neste mann ❤️

Back
Topp