M
mrspurple
Guest
City cross kan foresten fort bli liten i baggen igjen
jenra mi fikk plass i baggen på den vi har frem til 10 mnd og hun er lang! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jenta mi krabba ut av Edge bagen da hun var 6mnd og noen dager, så da bytte vi til sportsdelen med seler. De få cm Edge og City skiller hadde ikke spilt noen rolle for oss. men syns bag delen på edgen er penere å se på enn City bagenCity cross kan foresten fort bli liten i baggen igjenjenra mi fikk plass i baggen på den vi har frem til 10 mnd og hun er lang!
![]()
Sniker litt. Jeg har edge duo med classik understell og er kjempe fornøyd, har brukt/bruker enda den til storebror (1,5år) og blir å bruke den til den lille som kommer i januar. Hvis du er ei jente som tåler å løfte litt så er den ikke tung i det hele tatt (syns jeg), men har hørt at andre syns det så er vel hva du er vant til fra førog min erfaring er at andre som har kjøpt noe annet ender som regel opp med emmaljunga tilslutt. Men det er en smaksak
venter på lillebror/søster 25.01.14
Lurt, dra å prøvJa, jeg har jo hørt at bagen på city cross kanskje kan være litt liten, det er derfor jeg vurderte mondial, men det er jo stor vektforskjell på dem. Tror rett og slett jeg må gå i en butikk og kjenne litt på både city cross, edge og mondial.