Emmaljunga Mondial Duo combi erfaringer?

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
har sett på denne vognen. Selvom den er dyr så er det en vogn jeg kan ha til fremtidige barn selvom typen syns det er mye penger ;) men de bruker jo penger på spill osv så han vinner ikke der :D

Så til spørsmålrt mitt, hvordan er denne? Foreksempel i skogsterreng, altså skogsstier. I september så begnner jp høsten, hvordan er den vognen da? Tenker å kjøpe ny for å få tilpasset understellet osv.

Har en toyota yaris, hvordan blir denne med plass i bilen? Trenger alt av info fra dere :D

Har Mondial duo, og jeg elsker den, med classic understell, gått mye i skogen med den og det har bra :) fikk også forrige midt på vinteren og den er fantastisk på vinterføre.. Om du får den inn i en yaris derimot, tviler jeg på :p

Har Mondial duo, og jeg elsker den, med classic understell, gått mye i skogen med den og det har bra :) fikk også forrige midt på vinteren og den er fantastisk på vinterføre.. Om du får den inn i en yaris derimot, tviler jeg på :p
Får jeg city crossen inn i en yaris da?:)

Føler ikke det er sååå stor forskjell på selve størrelsen til emmaljungavognene egentlig. Kanskje bedre med noe ala brio go eller noe lignende. Som blir mindre når de er slått sammen

Har du prøvetrillet city cross før? Ville sett på den i butikken før det endelige valget. Testet den, sett på str osv.

Har du prøvetrillet city cross før? Ville sett på den i butikken før det endelige valget. Testet den, sett på str osv.
Nei skal neste uke. Har du prøvd den?:) er det bedre å ta foreksempel mondial selvom bilen virkelig ikke går ann å ta en vogn som jjeg egentlig ikke liker men ikke får plass?

Nei skal neste uke. Har du prøvd den?:) er det bedre å ta foreksempel mondial selvom bilen virkelig ikke går ann å ta en vogn som jjeg egentlig ikke liker men ikke får plass?
Ville prøvd ut først hvertfall, blir et dyrt bomkjøp om du finner ut at den ikke passer dine behov.

Vi har Edge og den er svær og tung, men helt greit i forhold til vårt behov.

Ville prøvd ut først hvertfall, blir et dyrt bomkjøp om du finner ut at den ikke passer dine behov.

Vi har Edge og den er svær og tung, men helt greit i forhold til vårt behov.
Vurderer mondial. har en venimne som har den og veldig fornøyd:) skal prøve. Men tror jeg heller bør velge vogn og bytte bil. Må jo ha en familiekl uansett

Back
Topp