Emmaljunga Mondial De Luxe

Lykketroll91

Blir kjent med forumet
Hei
I går var vi å hentet vognen vår emmaljunga mondial de luxe , terminen min er 1 juni, hva ville dere brukt i vognen? Og er det noen som har tips hva jeg kan kjøpe for å beskytte madrassen?

Vi skal ha laken på madrassen, kan evt ha tisselaken under. Har saueskinn fra storesøsknene liggende som vi kan ha oppi. Bruker dyne og evt teppe oppå babyen..

Bruker laken på madrassen i vogna. Har en ekstra dyne (minste størrelsen) som kommer til å bli brukt i vogna når det er for kaldt til bare ett teppe/pledd :)

Gratulerer! Den er så fin ❤️ Har kjøpt samme! (Pent brukt 2017-modell, i fargen pure Lounge).

Tenkte bare å ha et teppe i vogna. Lammeskinn under.

Vi har en RisaRosa-vognpose fra sist (da hadde vi vinterbaby) så den blir tatt fram til høsten når der blir kaldt. Dundyna inni kan tas ut om man ikke vil ha det så varmt.

Åh, det er så fine vogner det. :D

Jeg kjøpte easygrow lite vognpose for bruk i vår-høstperioden, og kommer vel til å bytte mellom å bruke den og bare teppe eller tynn dyne. Vognposen kan forlenges så er visst lang brukstid på den. :)

Vi bruker laken på madrassen, og ellers bare en lett dyne og/eller et lite teppe.

Laken har jeg tatt på min vognmadrass [emoji5] Så kjøpte jeg kort saueskinn som han kan ligge oppå, mulig dette blir for varmt etterhvert, men det er jo forskjell fra barn til barn så det ser vi bare ann, fin å bruke ellers i året uansett.
Ps: er tilbud på sånn kort saueskinn på barnashus nå [emoji4]

Vi bruker laken på madrassen, og har kjøpt en vårpose til å bruke nå fremover. Ellers har vi babydyne og saueskinn tilgjengelig.

Bruker laken på madrassen, og til storebror som var en skikkelig gulpebaby pakket jeg gjerne inn madrassen i en stor gulpeklut også. De hadde jeg uansett med mange av, så var enkle å skifte [emoji4]

Tenker å bruke dyne eller tynt/tykt teppe ettersom. Egentlig veldig glad i vognposer, men har ikke kjøpt inn noen sommerpose. Vindtrekket på vogna er uansett veldig bra og gjør det lunt selv på dager med mye vind feks[emoji4]

Back
Topp