Emmaljunga/Lille Duppeditt

AbsoluttPINK

Gift med forumet
Jeg har bestillt vogn idag[:D]...jeg hadde egentlig ikke tenk til å kjøpe før i Mai/Juni.
men så sa Lille duppeditt at det var laaaang vente tid på Emmaljunga Edge duo vognene, så jeg dro innom barnevognhuset idag for og sjekke...og jammen hadde hun ikke rett!!

de sa at det kunne være opp til 3 mnd ventetid på de blå og sorte edge duo vognene, så jeg bestillte en marineblå edge duo vogn med sport understell og en mykbag!!
betalte 1500; i depositum.
vogna kan stå på lageret i opptil 3 mnd., jeg skal hente den ca 1 Juni.....gleder meg[:D]

Så tusen takk for tipset Lille Duppeditt[:)]

da blir det lett og ta henne men opp og ned tapper/ut og inn fra butikker/cafer o.l (ikke alltid like lett og ta med seg stor vogn inn alle steder) + at jeg synes at vognbagen er så stor til en så liten bebis!!

ORIGINAL: SUNmoonSTARS

ORIGINAL: PrincessI

da blir det lett og ta henne men opp og ned tapper/ut og inn fra butikker/cafer o.l (ikke alltid like lett og ta med seg stor vogn inn alle steder) + at jeg synes at vognbagen er så stor til en så liten bebis!!

Jenta vår var 3 kg  v fødsel! Koste seg i baggen.Vi savnet  ikke mindre bag, men sikkert greit å ha hvis du tør sette igjen vogna når du går inn en plass[;)]

Vogna er helmax! Kjempefornøyde[:)]

tenkte mer på utenfor et cafe vindu eller noe sånt jeg da....[;)]
men smak og behag...har en vennine som også har mykbag til vogna si...og det funker kjempe fint for henne!
men kjempe bra og høre at du er så fornøyd med vogna di...det blir nok helt sikkert vi også!!
gleder meg til å trille[:D]

Back
Topp