Emmaljunga - korte seler?

Januarmamma87

Elsker forumet
Januarlykke 2016
Vi har ei Emmaljungvogn, City Cross, som vi er veldig fornøyd med til jenta vår på snart to år, men vi har et problem. Selene er veldig korte når jenta ligger og skal sove... Det går enn så lenge, men det er stramt:-/

Er det noen andre som har denne erfaringen, eller som har noen råd eller tips? Er det mulig å få tak i større seler f.eks.?

Hun sover fortsatt minst 1 1/2 time om dagen, så tror ikke hun slutter med det første (sov nesten 3 timer i går). Har aldri sovet inne på dagen, så tror ikke det nytter å begynne med det nå. Vil heller ikke la være å bruke seler, syns det er for risikabelt om hun skulle våkne.

Ingen erfaring men 4me har gå og vognseler som kan gjøres ganske store! Jeg bruker de i bagdelen på våres emmaljunga Edge!

Vi har ei Emmaljungvogn, City Cross, som vi er veldig fornøyd med til jenta vår på snart to år, men vi har et problem. Selene er veldig korte når jenta ligger og skal sove... Det går enn så lenge, men det er stramt:-/

Er det noen andre som har denne erfaringen, eller som har noen råd eller tips? Er det mulig å få tak i større seler f.eks.?

Hun sover fortsatt minst 1 1/2 time om dagen, så tror ikke hun slutter med det første (sov nesten 3 timer i går). Har aldri sovet inne på dagen, så tror ikke det nytter å begynne med det nå. Vil heller ikke la være å bruke seler, syns det er for risikabelt om hun skulle våkne.

Har samme erfaring etter å ha hatt de vognene i barnehagen jeg jobbet i.. Men der løste vi det med egne soveseler man fester. Fåes kjøpt i barnebutikker og er mye mer behagelige enn de vanlige selene uansett vogn :)

Har samme erfaring etter å ha hatt de vognene i barnehagen jeg jobbet i.. Men der løste vi det med egne soveseler man fester. Fåes kjøpt i barnebutikker og er mye mer behagelige enn de vanlige selene uansett vogn :)
Takk for tips:-) Da får jeg ta turen ut til barnas hus/babyshop, ligger på samme senter, i nærmeste frentid og se hva jeg finner:-) Tror det skal bli godt for henne å få større og mer behagelige seler:-)

Takk for tips:) Da får jeg ta turen ut til barnas hus/babyshop, ligger på samme senter, i nærmeste frentid og se hva jeg finner:) Tror det skal bli godt for henne å få større og mer behagelige seler:)

De selene er også laget sånn at du kan tre dem inn i vognposen (der hvor sidestykkene av 5-punktselen kommer inn) :) Da blir det like tett som de unnebygde selene man drar gjennom vognposen ;)

Ja, de er korte :)

Jeg syns også selene i City Cross er alt for korte, så da storebror brukte den, brukte vi bare selene over hoftene/mellom beina, og droppa de over skuldrene. Nå skal jeg kjøpe andre seler til lillebror :)

Back
Topp