emmaljunga i bergen?

makrellen

Andre møte med forumet
er det noen som vet om det finnes emmaljunga-forhandlere i bergen (og omegn)? hvor kjøper bergensere vognene sine? tror aldri jeg har sett en eneste babybutikk i hele bergen!

Er en ganske stor baby-butikk ute ved.. eh.. hva heter det? bak Teateret, ned mot sjøen der..

Ellers har de mange barnevogner på Lekebutikken på Lagunen..

flott! takk! tror muligens jeg venter med å sjekke ut butikken ved teateret til etter at himmelen har lukket seg igjen... :)

Her finner du alle norske forhandlere: http://www.emmaljunga.se/retailers.asp?chc=NO&bvid=

Det skal være en babykos i Bergen, men vet ikke hvor... men de selger emmaljunga.

jeg var i bergen i sommer,,, der va det en stor barnebutikk nede me vannet, gikk for bi der hurtigruta å utover mot Clarion hotell,, der var det en fantastisk butikk¨. 2 etasja, i 1 etasje va der bilseda å utstyr osv,, i kjelleren var der masse vogne stola vohgge osv,,, meget bra butikk,,

Hei, jeg bor i Bergen, har ikke helt oversikten ennå over babybutikker, (20 uker nå) men en ligger på Nøstet, der har de masse greier, og en i strandgaten, litt langt ute der... Ellers skal det være minst en til, men er ikke helt sikker hvor ennå... Skal snart skaffe meg oversikt, ta kontakt igjen da! :) Du bor i Bergen eller? Ha det fint videre!! [:D]

det er visst en stor og fin butikk i kalfaret også. babykos heter den. og så er det en eller to i åsane også.
vet at babykos selger emmaljunga.

Back
Topp