Emmaljunga i Bergen?

Leno

Gift med forumet
Hei!
Vet noen hvilke butikker i Bergen som selger Emmaljunga vogner??
Tror det er det vi har lyst å kjøpe! [;)] Noen som har prøvd vognene deres, fornøyd i såfall?

babykos på kalfaret har de....

har aldri eid en selv..

babykos har, reflex har... kan jo prøve barnas hus også, men det er jeg usikker på.

Skal du ha Emmaljunga MÅ du besøke Simobutikken, enten i C.Sundts gt. i byn eller Litleåsveien i Åsane, de er bare knallflinke alle som jobber der. Jeg var det mange ganger da jeg skulle ha vogn sist, kjøpte den til slutt ikke der, men fikk fantastisk hjelp likvel...

Vi har Emmaljunga Cerox, var kjempe fornøyd med den da Magnus var mindre, nå skulle vi gjerne hatt en mindre vogn....

Jeg gikk på skole på bjørgvin, altså i samme hus som simobutikken når jeg var gravid med storebror. Trenger vel ikke si at lunchen ofte ble tilbragt i den butikken?
De er kjempeflink der!

Men, jeg kjøpte min emmaljunga i den butikken med store lungårsvann, sikkert babykos den heter..
Har bare positive opplevelser derfra også.

Takk for svar og hjelp jenter, er så godt å ha dere når jeg selv er helt lost i denne store barnevogn jungelen!! [:D] 
Da får jeg dra med sambo på vogntitting (nå til å begynne med) og satse på at vi etterhvert gjør ett godt kjøp!! [;)]

Back
Topp