Emmaljunga i Arendal?

TGIF

Forelsket i forumet
Er det noen plass å få kjøpt emmaljunga tilbehør i arendal? Vært inne å kikket på den oversikten over forhandlere, stod jo ikke noe der, men en må jo forhøre seg  så kanskje viser det seg at noen vet noe alikevel :)

Ser at de har forhandler på sørladssenteret :)
Er jo bare en liten halvtime å kjøre nå :)

Tja, si det.. mener på at med bag og sportsdel så ca 8600- 10500 avhengig av utstyr/modell/stoff osv.. Ja, så og de har forhandler der, men syns hele sentertet stinker fortiden med den ombyggingen :P Så hadde lyst å prøve å unngå å inn der, men får vel bare tuste innom :)

Har de ikke på barnas hus på Stoa da? Eller den nye baby shop eller hva den nå heter, den ligger også på Stoa (rett ved Spenst).

De har ikke på barnas hus lenger, men kanskje de kan bestille inn om du bare skal ha deler?

barneland på sørlandssenteret ligger jo i den eldste enden - og der er det ingen forandringer.. bare parker foran mcdonalds, og gå inn og opp en etasje.. :)

alternativt babycare i kristiansand, i byen..
Tror det er dronningens gate/vestre strandgate 19B.. tvers ovenfor kinoen og parko.. helt nede ved containerhavna :)

Dollface skrev:
barneland på sørlandssenteret ligger jo i den eldste enden - og der er det ingen forandringer.. bare parker foran mcdonalds, og gå inn og opp en etasje.. :)

Hehe, ja dette fant jeg også utav idag :D Var jo helt genialt :) Så nå har lillebror i magen fått ny madrass til vogna si :D

Tusen takk for svar alle :D Har fått ordnet meg da jeg fant ut at jeg kunne komme meg greit inn ved macern på senteret :) Men takk for tips, og fant ut at den billigste versjonen av emmaljunga city cross med bag og sportsdel koster 8800,- , de andre husker jeg dessverre ikke for la bare merke til "min vogn" :)

Back
Topp