Emmaljunga forhandler i Bergen????

snuppasimamma

Betatt av forumet
Hei hei!! Har funne drømme vogna mi, men er så forbaska dyrt på den butikken vi har her eg bur. Er berre ein babyutstyrs butikk her så er absolutt ingen konkurranse. Det eg lurer på er om noken veit om butikkar i Bergen ( og kor dei ligg) som sel emmaljunga vogner og anna babyutstyr????

Håper på hjelp!!!! :)

hei hei..vi skal ha samme type vogn.de er ganske dyre.tror den koster 6999 her oppe i tromsø. den nye modelln (07) tror jeg ble å koste ca 500kr mer. litt dyrt men vi blir å kjøpe den for det.du kan få den litt billigere hvis du bestiller den fra danmark her er ei sida du kan gå å se på www.babysamesbjerg.dk men husk at det kommer frakt og moms i tillegg.. lykke til[:)][:)]

babyshoop har det merket. Husker ikke hvor i bergen den ligger. Men de hadde i allefall en for åtte år siden[:D]

Har sjekka og ringt rundt til forhandlere i hele landet om duo edge vogna!

Tror det må være en konspirasjon eller noe på gang jeg altså... hehe... For de kosta stort sett det samme overalt! Dyrt! 6995,-

De nye modellene som kommer i oktober koster 7499,- p.g.a noen nye farger og slikt. De klassiske fargene kommer til å fortsette.

Vi kjøpte duo edge platina farge her i Skien for noen uker siden, fikk den da for 6995,- siden de nye prisene ikke var kommet igang.

Det er nok dessverre dette denne vogna koster.... Går an å finne pent brukte på finn.no o.l. da...

Back
Topp