Emmaljunga edge, prampack + bilstol?

• Trådstarter Trådstarter AnneEmilie
  • Opprettet Opprettet
A

AnneEmilie

Guest
Noen som har erfaring med emmaljunga edge duo combi i prampack? Den skal jo passe de fleste vogner..Vi kommer til å reise mye til Molde når baby kommer, så må kjøpe prampack iallefall.

Noen som har erfaring med å få babystolen inni der sammen med vogna? Kjenner jeg egentlig er skeptisk til å sende bilstolen, men går kanskje bra om den er polstra med bobleplast oppi bagen på vogna.. Evt går det kanskje an å få ha den med inn på flyet? =)

jeg hadde fått plass til min Simo Kombi hvertfall, så da bør det gå greit med den vognen også? Angående bilstol så er jeg ikke sikker faktisk.... Er gratis å ta med hos de fleste, men lurer på om du må kjøpe eget sete som du skal ha det med inn...?

Nullenusken skrev:
jeg hadde fått plass til min Simo Kombi hvertfall, så da bør det gå greit med den vognen også? Angående bilstol så er jeg ikke sikker faktisk.... Er gratis å ta med hos de fleste, men lurer på om du må kjøpe eget sete som du skal ha det med inn...?

ja, må kanskje det.. hmm, lønner seg egentlig å kjøpe et som vi kan ha der da, for har ikke lyst å sende setet pga røff behandling. Takk for svar =)

Du har hvertfall ikke sjangs i havet å få bilstol inn i pm med edgnen! Tror nok du må plukke vogna ganske bra fra hverandre for bare å få den oppi pk.. ( av med hjul bla annet) jeg prøvde å sende Mb- vognen min med sete, og niks ikke plass! Men nå er det jo gratis med vogn og bilstol på barnebillett, så helt krise er det ikke.. Og hvis dere er heldige er det ikke helt fullt på flyet, så får dere sete med inn på fly også.

vogna går akkurat, trenger ikke ta av hjula. Setet går ikke! Ha med setet til gaten, pakk det i plast det og la det ligge ved flytrappa. Da pleier de å være forsiktige!

Ang vogna di vet jeg ikke.. jeg har city cross og det funker helt fint.  Og jeg har alltid pakket litt ekstra i vogna, dyne, vognpose, bleier, litt sko etc...  men sist vi fløy kom det en eller annen fyr og ville veie prampacken. Han var superspydig og pratet om hvor mye folk puttet oppi der. Barnevogner veier jo ikke 3o kilo osv. Greit nok det, vi hadde kanskje puttet litt mye oppi der men det var liksom måten han sa det på.. Og noen vogner veier jo faktisk opp mot 30 kilo med prampacken, han kunne jo ikke vite hva slags vogn vi hadde. Iallefall, hvis det skjedde noe med vogna under turen ville ikke vi fått igjen for den av han siden vi hadde pakket ting oppi vogna. Så det er tydeligvis en sjanse å ta..

Vi får plass til vår emmaljunga edge duo. og vi får også plass til tvillingvogna vår+ vippestol og 4 pakker bleier og masse annet. så det bør helt klart gå :)

Vi har sendt edge duo i pram packen... tror ikke du får plass til bilstol sammen bagvogn, men vi fikk plass til TWE sammen med sportsvogna... 
Edgen er så høy at du må ta av dekkene for å få vogna i prampacken... 

Back
Topp