Emmaljunga edge og simo kombi

Herbie

Forelsket i forumet
Hvem er best?[8D]

Og hvor får man kjøpt Emmaljunga?? Barnas hus har den vel ikke, såvidt jeg har sett..

Simo, etter min mening. [;)]

Simo garantert [:)]

Har Simo kombi og er kjempefornøyd![:)]

Trur nok du blir fornøyd uansett hvilken vogn du velger[:)]

Og etter min mening emmaljunga...[:)]
Er veldig fornøyd og vi bruker den ennå, både hjemme og i bhg[:)]

Det jeg liker med Simo er at den er helt vanntett og vindtett, stormtrekket kan brukes til bagdelen og sportsdelen, det kan brettes langt opp. Kalesja på bagdelen brukes på sportsdelen så du får en stor bag[:D] Og kalesja er stram, på emmaljunga er den laus og jeg syns den lett blir slakk.
Og veldig prakisk at den stanga ungen kan holde i kan legges ned på simo, veldig greit om vinteren med tykk pose[;)]

Det jeg ikke liker med simo er at fotbrettet detter lett ned, skulla vært andre festemåter der[>:]

Det er GODE vogner begge to, så det kommer vel egentlig an på hva DU liker. Emmaljunga og simo har mange finesser, men litt ulike. Prøv i butikken, slå sammen, trill... Og velg etter det. Her er det like mange meninger som mennesker[:D]

Simo!! Den er spesialdesignet for norske forhold! Den er vanntett, vinntett, har god demping, lufthjul som er et "must" og mer behagelig handtak. Dessuten er den jo hundre ganger finere!! [:D]
Dessuten har Simo bedre plass og er tidløs [;)]

emmaljunga uten tvil.. beste vogna jeg ha hatt..
hadde litt vogndilla så har hatt både simo, emmaljunga duo edge og bugaboo camelon.. (+ flere triller da..[8D] men..)
emmaljunga er herlig å trille, lun og god, stor plass til store barn og ikke minst den fineste vogna [:D]
barnas hus/reflex har den vel..

ORIGINAL: snuppa80

Det er GODE vogner begge to, så det kommer vel egentlig an på hva DU liker. Emmaljunga og simo har mange finesser, men litt ulike. Prøv i butikken, slå sammen, trill... Og velg etter det. Her er det like mange meninger som mennesker[:D]

Sign. Har (hat)t begge vognene[:)]

stod også mellom de to vognene, og jeg valgte Simoen rett og slett fordi jeg syns Edgen er så stiv i forhold til Simo vogna.. I tillegg syns jeg at egden virka mye tyngre..

Men tror det rett og slett er smak og behag og du bare må prøve deg fram.. Spørr du her inne vil du få 50/50 med svar[8D]

Jeg hadde Emmaljunga Edge nå sist, veldig fornøyd, men får jeg en til og det står mellom denne og Simo velger jeg nok Simo. Edgen blir byttet ut oftest når man skal over på sportsdelen fordi den er tung. Simoen har også en vognforlenger til sportsdelen og virker lang og robust. Men smak og behag da[:)]

Emmaljunga...mener jeg da...men tror nok dem egentlig er ganske så gode begge 2[:)]

Edge. Har du sett at de kommer med nytt superlett understell? Myyye penere, termobunn i bagen, vatterte trekk, integrert myggnett, vuggefunksjon på bagen...

Smaken er dog som baken [;)]

Tusen takk for svar folkens[:)]

Skal selvsagt undersøke ift våre behov også, men har fått noen nyttige tips her nå[:)]

Hadde du spurt meg for et år siden ville jeg svart Edgen - soleklart! I dag hadde jeg nok kanskje foretrukket Simoen...

Har for min del KUN med utseende å gjøre, da jeg er overbevist om at begge er fantastiske vogner - særlig som bagvogn. Jeg synes Edgen var mer moderne i fjor (nå synes jeg den er litt oppbrukt..), Simoen er mer klassisk og stilren...

Min mening[:D]

Back
Topp