Emmaljunga edge duo

MichelleKM

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg har hørt at Emmaljunga Edge duo ikke produseres mer. Dette er krise for tror det må være favorittvogna mi. Nå venter jeg nr 2 og får ikke tak i den. Er det noen som vet om nettsteder som fortsatt selger denne?

Synes den har så stor og god plass, vognene som er veldig fine men de er så små og smale..

Mange på Finn! Den vogna holder jo til dommedag, så brukte er jo gjerne veldig fine.

Solgte min i sommer før lillebror kom, da det ikke var plass til den i bilen. Den var veldig pent brukt i hvert fall:) Byttet ut med babyjogger. Angrer allerede da han er på 100 persentil med både vekt og lengde... Med stor unge og voksipose ser det allerede temmelig skvist ut og han er bare 3 mnd:rolleyes:

Virker som at vognen er helt ut.. jeg har hatt min i snart 7 år. Sett litt på Finn da :) mange som behandler dem fint.. blir trist å skulle selge vår :arghh:

Nei. Det visste jeg ikke. Mange fine brukte ute da. Ser både min svigerinne og svigermor har finni 2 fine vogner brukt. Ei venninne av meg kjøpte en brukt i 2013 som jeg også har lånt som bhg vogn. De holder veldig lenge. Har selv en som er kjøpt ny i 2014 men er en 2013 modell. Skal ikke selge vår. Vi bruker simo vogna som mannen hadde så da har vi bestemt oss for å beholde edge vogna.

Hei!

Jeg har hørt at Emmaljunga Edge duo ikke produseres mer. Dette er krise for tror det må være favorittvogna mi. Nå venter jeg nr 2 og får ikke tak i den. Er det noen som vet om nettsteder som fortsatt selger denne?

Synes den har så stor og god plass, vognene som er veldig fine men de er så små og smale..

Kjøpte brukt på finn! Like fin som ny :p

Mange på Finn! Den vogna holder jo til dommedag, så brukte er jo gjerne veldig fine.

Solgte min i sommer før lillebror kom, da det ikke var plass til den i bilen. Den var veldig pent brukt i hvert fall:) Byttet ut med babyjogger. Angrer allerede da han er på 100 persentil med både vekt og lengde... Med stor unge og voksipose ser det allerede temmelig skvist ut og han er bare 3 mnd:rolleyes:

Det som er problemet med de fleste andre vogner, man må ofte bytte så tidlig til sportsdel spesielt hvis man får på sommeren og skal ha de i voksipose om vinteren:arghh: vurderer brukt men husker understellet vi hadde ble så slapt enda vi strammet det.. men lurer på om det understellet med svinghjul er bedre:)

Det som er problemet med de fleste andre vogner, man må ofte bytte så tidlig til sportsdel spesielt hvis man får på sommeren og skal ha de i voksipose om vinteren:arghh: vurderer brukt men husker understellet vi hadde ble så slapt enda vi strammet det.. men lurer på om det understellet med svinghjul er bedre:)

Jeg hadde med svinghjul og den arvet jeg av broren min. Den vogna var fra '14 og var ikke noen problemer med understellet der. Til gjengjeld var det genialt med svinghjul i butikker og sånt:)

Ikke noe galt med de to vi har. Har svingbar og deluxe understellet. Alle vogner blir slappe med tiden. Men av de vi har er emmaljunga den som har holdt best. Kjøpte Stokke beat i våres og den er allerede slapp og bøylen er ødelagt.

Back
Topp