Emmaljunga Edge Duo

7kg forskjell? Når jeg regner på det så får jeg ca 2 kg forskjell på cc og Edge med classic understell, og begge med sportsdelen.

Men nå var det jo sportsunderstellet jeg pratet om, og der skiller det 6,1 kg når jeg finregner :) Og blir vel større forskjell om man velger de nye hjulene på City Cross.

Men nå var det jo sportsunderstellet jeg pratet om, og der skiller det 6,1 kg når jeg finregner :) Og blir vel større forskjell om man velger de nye hjulene på City Cross.

Får det fortsatt ikke til å bli så mye jeg, men ja større forskjell med sportsunderstellet.. :p hehe.. :)

Edge med sportsunderstell er 19 kg, City Cross med TPU-hjul er 13,9 kg - tallene er hentet fra katalogen deres :)
Ja, da blir det forskjell på 5,1 kg. Og med classic understell blir det en forskjell på 2,8 kg.. Men dette er helt tåpelig å diskutere igrunn.. Vi vet hvertfall nå at det er en forskjell på 5,1 kg fra den letteste til den tyngste vognen. :D

Nei nei nei, min feil - det er selvsagt de forskjellige vogner med BAG jeg har regnet på, det er det nesten 7 kg forskjell. Begynte å lure nå om jeg var helt på jordet i helga da jeg hadde gjort overslag på vektene ;P

Back
Topp