emmaljunga edge duo vs smart duo

Ser egde har flere funksjoner men er disse nødvendige, lufte hull, innebygd myggnettin?

Noen som vet om det følger med regntrekk på smart duo?

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Tinha

Ser egde har flere funksjoner men er disse nødvendige, lufte hull, innebygd myggnettin?

Jeg tror det følger med regntrekk. Jeg fikk i allefall med[;)]

Er du fornøyd med vognen?

Smart duo er en kjempevogn! Anbefaler den. Edgen er bare en luksus utgave i forhold.

vi har edge.
er veldig fornøyd me den, litt tung men merker ikke det når eg triller..
vi "måtte" ha den for typen syns den andre var "ekkel" og trille for han er så høy

Det problemet har ikke vi for sambo er ca 7-10 cm høyere enn meg, så vi har klart oss med "knekke" hånd tak før..

syns doe egde er suuuper eg.. hvor ofte LØFTER man vogna lissom[:D][:D]  skal skubbe den.. har gått maaaaaaaange mil tur med den, og er kjempefornøyd!!

ORIGINAL: Tinha

innebgyd myggnetting e genialt:) syns et e topp. ellers er det lett å glemme det.. og mye penere da, når man slipper ha det over hele vogna[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Smart du har kikkehulshåndtak (justerbare håndtak) det har ikke edge. Kurven på smart duo tåler mye mer enn den tøygreien til edge[;)] Det følger også stelleveske med smart duoen.

man kan jo velge annet understell enn det orginale[;)] jeg har nemlig gjort det, så har ikke tøykurv, og har justerbart håndtak. superfornøyd med min edge duo[:D]

Har City Cross og er super fornøyd med den. Den letteste de har og er vel en mellomting mellom de to du spør om. Innebygd myggnetting i sportsdelen.[:D]

Vi kjøpte nettopp smart duo, var lenge i tvil om vi skulla ha smart eller edge. Men synes edgen virket så stiv.. Smart synes jeg var mye bedre å trille[:)]

Skulle jeg kjøpt vogn nå hadde jeg kjøpt edge uten sportsunderstellet! Jeg er så lav at teleskophåndtak ikke passer meg.... Tøykurven tåler MYE forresten, så det ser jeg på som et lite problem[;)]

Men jeg liker det lille ekstra edgen har; myggnettingen, den kappa på kalesjen til sportsvogna, vuggefunksjonen, luftinga i bagen, lufting i kalesjen.... Jeg synes de småtingene gjør vogna spesiell[:)] Så hadde uten tvil valgt edge, med vanlig understell[:)][:)]

Har forresten hatt to edger, en med vanlig understell og en med sportsunderstell[;)]

ORIGINAL: snuppa80

Skulle jeg kjøpt vogn nå hadde jeg kjøpt edge uten sportsunderstellet! Jeg er så lav at teleskophåndtak ikke passer meg.... Tøykurven tåler MYE forresten, så det ser jeg på som et lite problem[;)]

Men jeg liker det lille ekstra edgen har; myggnettingen, den kappa på kalesjen til sportsvogna, vuggefunksjonen, luftinga i bagen, lufting i kalesjen.... Jeg synes de småtingene gjør vogna spesiell[:)] Så hadde uten tvil valgt edge, med vanlig understell[:)][:)]

Har forresten hatt to edger, en med vanlig understell og en med sportsunderstell[;)]

signerer. hadde tatt edge med klassisk understell om jeg skulle ha kjøpt ny nå..
har simo duo nå

Back
Topp