Emmaljunga Edge Duo i Golf

cs7

Forumet er livet
Hei

Noen som har erfaring med Emmaljunga Edge Duo og en liten Golf (bilen :p ).
Har bestemt oss for å gå for den vogna, og får plass i ene bilen. Den andre, som er en golf, er mer usikkert. Typisk nok er det bilen jeg bruker mest, da jeg ikke er glad i å kjøre den andre...:)

Har så lite lyst til å måtte kjøpe meg en større bil. Praktisk med en som er liten og snerten når man bor i by..:)

Får du hele vogna i bagasjen, eller må du bruke baksetet til feks bagen?

Jeg tok av bagen, slo understellet sammen også satt på bagen igjen og hev hele vogna i bagasjen. Vet ikke om du forstod? :p
Sportsdelen kan du bare slå sammen uten noe stress :)
Har da altså ikke brukt baksete :p

Jeg tok av bagen, slo understellet sammen også satt på bagen igjen og hev hele vogna i bagasjen. Vet ikke om du forstod? :p
Sportsdelen kan du bare slå sammen uten noe stress :)
Har da altså ikke brukt baksete :p

Herlig! Vi var å testa vogn i butikk på onsdag. Da kjørte vi den andre bilen. I den fikk vi plass til vogna sånn som du beskriver det. Men det så så fullt ut at jeg frykta for fremtiden med golfen, så dette var gode nyheter :D

Herlig! Vi var å testa vogn i butikk på onsdag. Da kjørte vi den andre bilen. I den fikk vi plass til vogna sånn som du beskriver det. Men det så så fullt ut at jeg frykta for fremtiden med golfen, så dette var gode nyheter :D

Den tar alt som er av bagasjeplass i golfen også, men viktigste er jo å få med vogna ;) hihi
Tror det skal gå fint, går det hos meg så går det hos deg :)

Tja si det ;)

Vi måtte ha leiebil her ei uke, og gikk da fra ford s-max til en toyota verso, og da måtte jeg ta av hjul og alt for å få plass til edgen vår iallefall. Da var bagasjerommet stappfullt :p
Men ellers demonterte jeg vogna som beskrevet lenger opp.

Men nå vet ikke jeg om versoen og golfen er like stor i str da.

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Tusen takk for svar! :) nå gleder jeg meg enda mer til å bestille vogna!!!! Hihi

Tja si det ;)

Vi måtte ha leiebil her ei uke, og gikk da fra ford s-max til en toyota verso, og da måtte jeg ta av hjul og alt for å få plass til edgen vår iallefall. Da var bagasjerommet stappfullt :p

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Personlig valgte jeg golfen fordi den hadde det største bagasjerommet blandt småbilene (var i utgangspunktet ute etter en liten bil, men ville ha ok plass bak - dog var dette før vi tenkte på barnevogn... Hehe), så krysser fingrene for at leiebilen deres var hakket mindre enn bilen vår ;)

Tja si det ;)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Golfen er egentlig en ganske romslig bil.
I den har jeg hatt med meg to bakovervendte seter, en trille og en emnaljunga edge duo, men da sportsdelen. Vi var da i tillegg to mannfolk på 187-190 og meg :)
Ja, det var da trangt, men det gikk.
Jeg kjører daglig rundt med simo duo vogna i bagasjen uten problem. Golfen er nok større en verso :)

Dette var trivelig lesning, he he. Hvordan modell har du? (på bilen ;))

Jeg hadde golf V, og kjøpte emmaljunga edge duo og tenkte at det var kjekt med større bil.. Vi solgte golfen, og kjøpte oss bmw 3serie stasjonsvogn og den har dårligere plass enn golfen! :P haha..

Golf kan man få mye inni, siden det er ganske dypt bagasjerom og høyt opp til taket :-) det burde gå. Har hatt digert hundebur i golf i si tid :)

Back
Topp