Emmaljunga edge duo combi

Rico82

Gift med forumet
Søstren min er gravid og må ha seg vogn til knøttet i magen. Hva koster emmaljunga egde duo combi vogn i sverige og i Norge? Og hvilken av modellene deres er den billigste?

Håper noen har et svar på dette[:)][:)]

ville kjøpt hos www.kopbarnvagn.se, ser de er billige der..

jeg betalte 8200,- for min.. med regntrekk, uten stelleveske.

Vi betalte 6000 NOK for Emmaljunga Edge duo, hjulposer, og Emmaljunga bilstol. Kjøpte i Haparanda i Sverige sommeren 2008.

2010-modellen koster 7795 med classic understell og 8195 med sport understell i Norge. [:)] Den billigste er Smart Duo Combi, den ligger på 5995, -. Vil jo råde henne til å dra til en butikk å se på vognene før hun bestemmer seg uansett...

Vi kjøpte vår for noe og 5000 på salg, men de skal egentlig ligge på noe og 8000[:)]

Veldig god vogn, men tar opp sinnssykt mye plass i bilen![8D]

Det finnes vel ingen Edge Duo Combi..

For Duo er en type vogn og Combi er en type vogn..så hva vil du egentlig ha? Separat bag og sittedel eller bag du kan sette oppi sittedelen?

Fordi at kombi betyr at du får med både sportsvogn og bagdel, duo fordi delene er seperate og ikke brukes samtidig [8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Det finnes vel ingen Edge Duo Combi..

For Duo er en type vogn og Combi er en type vogn..så hva vil du egentlig ha? Separat bag og sittedel eller bag du kan sette oppi sittedelen?

Separat bag og sittedel[:)]

Back
Topp