Emmaljunga city cross

Lykkeboom

Gift med forumet
Dere som har denne vognen. Har dere fottrekk/forpose eller hva det heter...?
Har kontaktet en del butikker som selger emmaljunga om de kan skaffe denne, men får ikke svar [&:]

Har dere skaffet dette til sportsdelen deres? Hva kostet den og hvor fikk du tak i den?
Ser det er noe som heter allround-pose. Er det bare slik man kan få tak i...?

Det nytter ikke bare med regntrekket her nå men de skybruddene som er her, så må ha ett trekk over vognen også.

Jeg kjøpte fotpose med når jeg kjøpte city crossen, koster 500 kr ekstra tror jeg..
Fikk tak i den i butikken der jeg kjøpte vogna, i Haugesund.
Eventuelt kan du kontakte toffeliten.no (tror det er adressen), de kan nok få tak i den til deg![:D] 

ORIGINAL: Sunroad84

Jeg kjøpte fotpose med når jeg kjøpte city crossen, koster 500 kr ekstra tror jeg..
Fikk tak i den i butikken der jeg kjøpte vogna, i Haugesund.
Eventuelt kan du kontakte toffeliten.no (tror det er adressen), de kan nok få tak i den til deg![:D] 

Takker [:)]

Jeg har sendt mail til babykos og tøffeliten, men det er akkuart de jeg ikke får svar hos.... [8|]
Får ta fram tlf i stedet kanskje [:)]

Du kan prøve babykos i Haugesund, der er de veldig koslige og hjelper deg så gost de kan (i hvet fall min erfaring[:)]):

Tlf: 414 33 048

ORIGINAL: Sunroad84

Du kan prøve babykos i Haugesund, der er de veldig koslige og hjelper deg så gost de kan (i hvet fall min erfaring[:)]):

Tlf: 414 33 048

Ja de er veldig kjekke. Kjøpte bilsete der [:)]
Har ringt dem, men kunne ta tlf.... skulle ringe opp igjen sa en dame på svareren.

BabyShop på Ryen har både posen og fottrekket. De er også veldig greie å snakke med på telefonen. Babyshop har vel også nettbutikk tror jeg....

kjøpte samtidig som jeg kjøpte vognen... på simobutikken i åsane..

Jeg kjøpte All-Round posen til Emmaljunga for 560,- på Barnevognhuset Rudo.
Den fungerer sikkert greit, men foreløpig har vi lammeskinn og helsepledd over. Bytter ut pleddet med det hjemmestrikkede SUPRE teppet når det blir kaldt.

Jeg har også fottrekket.... mener jeg også betalte rundt 500 kroner.... bestilte det sammen med vognen som jeg kjøpte på Simo butikken [:)]

Snakket med en koselig dame i Haugesund. De hadde en fotpose i butikken.

Men hva er forskjell på fotpose og fottrekk??  Jeg ønsker å ha et trekk over vognen, og som kan festes i de knappene på vognen og på taket.... om dere skjønner meg [:-]

Tror fotpose og fottrekk er det samme[8|] Kan være jeg tar feil[:)]

På den gamle jobben min kallte vi det for vindtrekk/fottrekk.

Back
Topp