Emmaljunga city cross

Lottelott

Elsker forumet
Vurderer å kjøpe ny sportsvogn da vi desverre må over til det engang.. (elsker baggen på vogna)![:D] Har emmaljunga smart duo, men liker ikke sportsvogndelen på denne.. Angrer sååå på at vi ikke kjøpte edgen da vi handlet vogn! Er jo bare halv kalesje på smart duo`n og det ser dumt ut, syntes jeg da.. +at det virker som om vogna ikke blir veldig lun, med tanke på vinteren, så sitter da å vurderer sterkt en ny vogn da vi skal bytte over, og liker veldig godt emmaljuna city cross, noen som vet prisen på denne? I sportsvogn?

Fant det ut.. Koster 5000,- dyr for en sportsvogn eller? Er scooteren noe av det samme? Noen som vet?

ORIGINAL: AnneEmilie

rundt 5000 tror jeg! den er ganske dyr [&:] men scooteren er ikke sååå annerledes da, så vi tenkte å kjøpe den[:)]

vi ahr også smart duo, så når hun begynner å sitte kjøper vi emmaljunga scooter til trilling, så kan vi heller bruke smarten til soving på dagen [:)]

Fant ut av det jeg og.. Nei, ikke veldig forskjell på scooteren, tror jeg, kikker veldig her og.. På nettet, fått helt "blod på tann" her i dag, he he :)
Har jo bare brukt smarten siden slutten av februar, så skal nok få solgt den om vi vil :) Er jo kjempe pent brukt, og 09 mod [;)]

ORIGINAL: malleleo

vi skal ha city crossen i tillegg til duon vår vi[:)] sines den er så fin... liker alt utenom tøykørga, men det er jo snart ikke til unngå den da[8|]

Tenker fælt her altså.. Tøykurven kommer jo på scooteren på 2010 mod og, som jeg har forstått.. Men er jo 2000,- i forskjell på prisen, så må forhøre meg litt, skal ikke kjøpe vogn igjen, som jeg ikke er helt super fornøyd med! Er fonøyd med smarten, men liker ikke sportsdelen på den!

Har city crossen jeg, og er godt fornøyd, men har ikke brukt sportsvogn delen enda..

ORIGINAL: småsmurf

Har city crossen jeg, og er godt fornøyd, men har ikke brukt sportsvogn delen enda..

Hvor mye ga du for city crossen? Kikket litt rundt på nettet nå, funnet ut at scooteren, som ja er billigere, men den er det jo bare en kjøreretning på, så da får jeg heller leve litt med den andre vogna evt til jeg får nok til å kjøpe crossen, tror jeg, for syntes crossen er finere altså..

ORIGINAL: Lottelott

ORIGINAL: småsmurf

Hvor mye ga du for city crossen? Kikket litt rundt på nettet nå, funnet ut at scooteren, som ja er billigere, men den er det jo bare en kjøreretning på, så da får jeg heller leve litt med den andre vogna evt til jeg får nok til å kjøpe crossen, tror jeg, for syntes crossen er finere altså..

Jeg ga 7000, for bag og sportsvogn. Men kan ikke si noe om sportsvogndelen da, men den ser ihvertfall fin ut, i mine øyne

ORIGINAL: Otilia

ORIGINAL: Lottelott

Vurderer å kjøpe ny sportsvogn da vi desverre må over til det engang.. (elsker baggen på vogna)![:D] Har emmaljunga smart duo, men liker ikke sportsvogndelen på denne.. Angrer sååå på at vi ikke kjøpte edgen da vi handlet vogn! Er jo bare halv kalesje på smart duo`n og det ser dumt ut, syntes jeg da.. +at det virker som om vogna ikke blir veldig lun, med tanke på vinteren, så sitter da å vurderer sterkt en ny vogn da vi skal bytte over, og liker veldig godt emmaljuna city cross, noen som vet prisen på denne? I sportsvogn?

Hva mener du med at kalesjen er HALV??!? Den bakre delen henger jo bare der og skal ikke festes i noe!! Og jo, vogna er lun! MEN.. den er svintung syns vi.. så vi solgte den og gikk for Cangaroo`en.. Love it [;)] Heller den enn Scooter`en.. om man finner en billig en selvfølgelig.

På den vi har, 09 mod er faktisk kalesja hgalv altså.. Den som er på bagdelen, er den samme som brukes på sportsvogndelen, er ikke noe mere enn det.. Ikke noe som kan dras ned her.. Derfor mener jeg kalesjen er halv.. For det er ikke sånn som på f.eks edgen, hvor det er mer du kan ta ned, (som er inni kalesjen, som jeg syntes gjør vognen mere lun).

Kommer til å heller spare litt ekstra for å kjøpe crossen [;)] Vil ha 4 hjul [;)]

Back
Topp