Emmaljunga City Cross

Niceday

Forumet er livet
Dere som har eller skal kjøpe denne - hvilken farge??

Jeg må velge farge på vogna innen søndag - for da skal vi kjøpe...

Jeg kjøpte Capri Black.
Svart fordi da blir den ikke like fort skitten som en lys vogn, og med litt mønster så den ikke er helt kjedelig. Liker at den er nøytral så den kan brukes til neste barn som kanskje blir jente! :)

Har silver check eller noe sånn i bagdelen og dark beige i sittedelen. Veldig fornøyd med det. Veldig glad vi valgte kjønnsnøytralt iom at det ser ut som om vi får gutt denne gang :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Husker ikke hva fargene het, men bagdel er mørkegrønn og sittedel er grå! Veldig greit å ha nøytral vogn :happy119

Jeg har bestilt Creme Leatherette på både bagdel og sportsvogndel:)
Den passer meg, den lett å vaske av siden det er kunstskinn og den er kjønnsnøytral.

troooor det ligger ann til pp dark grey - håper de har den inne så jeg får sett fargen live i morgen!

Dere som har eller skal kjøpe denne - hvilken farge??

Jeg må velge farge på vogna innen søndag - for da skal vi kjøpe...

Må bare fortelle at jeg har den hvite bagdelen til den, ikke vanskelig å holde ren - er rålekker!
Sportsdelen er sort imitert skinn - praktisk når trollet blir litt større og bruker sølete støvler i vogna :-)

sittedelen har vi i sort falsk skinn, den er kjempe enkel å gjøre ren å veldig fin syns jeg :) bagdelen valgte vi i lilla/burgunder, nyydelig farge :)

vi endte opp med denne
vogna.jpg

Er helt forelska og kan ikke vente til over nyttår når den kommer <3

Vi har den beauty ettellerannet i beige. Limited edition fra 2010:) Kunne ikke byttet den ut for alt i verden. Utenom sportsdelen, kunne tenkt meg den i grå.

Back
Topp