Emmaljunga city cross

M-S

Blir kjent med forumet
Har en helt ny city cross..., også knirker,kvviner den så i hjula, i gummien lissom, noen andre som har opplevd det og hva gjorde dere evt??

De gviner litt når det er fuktig føre.. men er bare å smøre den regelmessig, så hyler den ikke.

Det har jeg ikke opplevd, men vi har problemer med at kallesjen sklir bakover titt og ofte... Får ikke til å stramme den heller...

RobinHood skrev:

Har ikke problemer med at det knirker nei, men kanskje det er fordi den er helt ny og det blir vann i eller noe sånt? Se det an noen dager, men hvis det ikke gir seg ville jeg sagt i fra til forhandler :)

Og du med kalesjen, den skal IKKE være sånn, vi fikk ny kalesje for noe var galt når de falt bakover ;)

Gikk du bare til den butikken du hadde kjøpt vognen i å fikk ordnet det? Gikk det greit? Tror det er en svakhet på mange City Cross vogner...men har ikke tenkt på at vi kan reklamere, men det skal jeg undersøke - garantien er jo fortsatt gyldig...

M-S skrev:
Har en helt ny city cross..., også knirker,kvviner den så i hjula, i gummien lissom, noen andre som har opplevd det og hva gjorde dere evt??

Mener å huske at vår ga litt "lyd" ifra dekkene helt i starten, men forsvant når det ytterste nye laget på dekket var slitt litt vekk...regner med det skal gå seg til etter noen turer

Charl0tte skrev:
De gviner litt når det er fuktig føre.. men er bare å smøre den regelmessig, så hyler den ikke.

Får prøve å gå noen turer til :) Om ikke hva smørte dere med???

Charl0tte skrev:

Får prøve å gå noen turer til :) Om ikke hva smørte dere med???

Back
Topp