Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: blåøyd
hmm...var det noe som fulgte med sports delen??? kan ikke huske at vi har fått det med[8|]
ORIGINAL: Tove81
Trur du kan kjøpe trekket ja, men det spørs om du får riktig farge ( emmaljunga skifter fargeutvalget fra åt til år omtrendt. noen har de i 2 år men det er og max)
Hvis du ikke har svart vogn da[:)]
Jeg har fargen som heter brown check og den finnes ikke lenger, så jeg sliter om jeg skal ha noen som helst nytt stoff til min..
ORIGINAL: shmack
Trur du kan kjøpe trekket ja, men det spørs om du får riktig farge ( emmaljunga skifter fargeutvalget fra åt til år omtrendt. noen har de i 2 år men det er og max)
Jeg har fargen som heter brown check og den finnes ikke lenger, så jeg sliter om jeg skal ha noen som helst nytt stoff til min..
Jeg har hvitt skinn fullt i rosa neglelakk om noen vil ha billig... [8D] Kommer nok til å bestille helt svart neste gang!
ORIGINAL: shmack
Jeg har hvitt skinn fullt i rosa neglelakk om noen vil ha billig... [8D] Kommer nok til å bestille helt svart neste gang!
ups så kjedelig da! så da blir det svart vogn med hvit kallesje? hm blir sikkert sitlig det [;)] ( svart og hvitt passer heldigvis altid sammen [:D]