Emmaljunga City Cross

shmack

Betatt av forumet
Går det an å kjøpe bare trekket på sittedelen..? Har ødelagt det som var på [>:]

hmm...var det noe som fulgte med sports delen??? kan ikke huske at vi har fått det med[8|]

Ja, ganske sikker på at det kan bestilles i butikk. Går hvertfall an å kjøpe kun metallinnsatsen for seg selv uten trekk på, så trekket går det nok også an å kjøpe separat.

ORIGINAL: blåøyd

hmm...var det noe som fulgte med sports delen??? kan ikke huske at vi har fått det med[8|]

det er jo trekket som er på sportsdelen.. det fulgte nok med [8D]

Det vil jeg også undersøke om...

Trur du kan kjøpe trekket ja, men det spørs om du får riktig farge ( emmaljunga skifter fargeutvalget fra åt til år omtrendt. noen har de i 2 år men det er og max)
Hvis du ikke har svart vogn da[:)]
Jeg har fargen som heter brown check og den finnes ikke lenger, så jeg sliter om jeg skal ha noen som helst nytt stoff til min..

ORIGINAL: Tove81

Trur du kan kjøpe trekket ja, men det spørs om du får riktig farge ( emmaljunga skifter fargeutvalget fra åt til år omtrendt. noen har de i 2 år men det er og max)
Jeg har fargen som heter brown check og den finnes ikke lenger, så jeg sliter om jeg skal ha noen som helst nytt stoff til min..

Jeg har hvitt skinn fullt i rosa neglelakk om noen vil ha billig... [8D] Kommer nok til å bestille helt svart neste gang!

ORIGINAL: shmack

Jeg har hvitt skinn fullt i rosa neglelakk om noen vil ha billig... [8D] Kommer nok til å bestille helt svart neste gang!

ups så kjedelig da! så da blir det svart vogn med hvit kallesje? hm blir sikkert sitlig det [;)] ( svart og hvitt passer heldigvis altid sammen [:D]

ORIGINAL: shmack

ups så kjedelig da! så da blir det svart vogn med hvit kallesje? hm blir sikkert sitlig det [;)] ( svart og hvitt passer heldigvis altid sammen [:D]

Må ha svart kalesje og da [8D]

ORIGINAL: Mamma til A og K

Har du forsøkt med neglelakkfjerner?

Ja, og det er IKKE til å anbefale! [8D]

ja det går men et er svindyrt fordi de sender vognene komplette fra fabrikken.Jeg prøvde å få tak i kalesje til scooter det skulle de ha 2300 for og da kunne jeg like greit kjøpe ny vogn. barnas hus slutta med emmaljunga og hadde noen trekk til overs da men vet ikke hva som er igjen. men du kan jo prøve og se her: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=27055445

Er nok svindyrt å kjøpe bare trekket! Da er det bedre å kjøpe ny vogn trur jeg [:D]

Sendte mail til en emmaljunga forhandler, og det var fult mulig å bestille nytt trekk!
Pris kunne hun ikke si for det viste hun ikke, men hun kunne undersøke det! [;)]

alle deler kan bestilles, kan være litt leveringstid og prisene er høye. f.eks nytt fotrekk til bagdelen koster 900 kr. ny kalesje koster over 2000... så skal man bytte mye kan det lønne seg å bare kjøpe ny vogn.

Back
Topp