*Pink Sugar*
Betatt av forumet
Noen som vet ? Finner ikke på nettet 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vet du hvorfor ? Den var jo fantastisk. Vet du hvilken som har tatt dens plass ?Den er utgått ja. Bruktkjøp er din beste sjanse. [emoji4]
Super Nitro er den som er mest lik i utførelse av selve vogn og bagdel, men understellet er ulikt på grunn av svingbare hjul. Emmaljunga har kun Edge og Mondial med fire faste hjul nå, og jeg synes de er for store og klumpete sammenlignet med City Cross og Super Nitro.Vet du hvorfor ? Den var jo fantastisk. Vet du hvilken som har tatt dens plass ?![]()
Den baggen (viking?) var mye finere enn city-baggen synes jeg.Super Nitro er den som er mest lik i utførelse av selve vogn og bagdel, men understellet er ulikt på grunn av svingbare hjul. Emmaljunga har kun Edge og Mondial med fire faste hjul nå, og jeg synes de er for store og klumpete sammenlignet med City Cross og Super Nitro.
Vi endte opp med Super Nitro med Super Viking bag, og angrer ikke på det. Nydelig trillekomfort, og veldig fin. [emoji173]
![]()
![]()
Den baggen (viking?) var mye finere enn city-baggen synes jeg.Men er ikke understellet nøyaktig like stort i mål som Edge/Mondial?