emmaljunga city cross 2015

mie_

Blir kjent med forumet
vi har bestemt oss for å gå for city cross med punkteringsfrie hjul, (selv om jeg luurer litt på lufthjul) men jeg river meg i håret i valg av farge på bagen! noen som har erfaringer med dark grey med de sauene på innsia? lurer på om den er lik i virkeligheten som på bildet. står mest mellom den og black/white med de bamsene inni.

Jeg anbefaler lufthjul

Hei!

Min søster har den mørkegrå bag'en med sauene inni. Sauene er veldig søte, og selve fargen på bag'en er også kjempefin! Selve fargen er kanskje bittelitt mørkere i virkeligheten enn på bildet. (Selv vurderer jeg den mørkegrå bag'en med kirsebær-mønster.)

Ang hjul så antar jeg at det kommer litt an på hvor du skal trille - jeg kommer til å gå for hjul uten luft på vognen (men så bor jeg midt i Oslo sentrum og ble raskt lei av å trille i sikksakk - på grunn av alt det knuste glasset som har en svært lei tendens til å ligge rundt omkring, og særlig i helgene..).

Ja nå bestilte jeg 2015 mod med lufthjul i fargen navy, med city bag i fargen dark grey :-D gleeeder meg til å få den i hus!!
Lufthjul er smart så slipper ungen å ligge å dirre i vogna om man går på brostein, grus osv.

Back
Topp