Emmaljunga city cerox 360/ nitro city

x1xBlomsterbia

Betatt av forumet
Er det noen av dere som har/har hatt denne vogna?
Jeg har så veldig lyst på den, men er det noen som har noe negativt å si om den? Har hittils hørt bare positive ting, men NOE negativt må det da være?!?

Dette er en emmaljunga city cerox 360

Dette er en emmaljunga nitro city

dytter litt...

jeg har ikke aning. men den var veldig fin da[:D] bortsett fra jeg er ikke så begeistret for sånne hjul, men vogna var fin ;)

Ja, jeg syns den er grisefin!
Hvorfor liker du ikke sånne hjul?

ORIGINAL: Blomsterbia

Ja, jeg syns den er grisefin!
Hvorfor liker du ikke sånne hjul?

tja, ser litt dårlig men er ikke de hjulene forran mindre enn de bak? de vognene jeg har prøvd som er sånn er jeg ikke fornøyd med, men vogn med like hjul, som feks simo vogna mi, den liker jeg å trile hehe.. men det er sikkert bare meg som er litt rar på det :P heh!

Jo, de foran er mindre enn de bak :)

Har aldri prøvd sånn vogn MED unge oppi, men har prøvetrillet den i butikken, og da virket den veldig grei å handtere..
Jeg spurte hvordan den var i snø da, og da sa de at dersom det var mye snø, kunne man snu håndtaket på vognen, slik at de store hjulene kommer foran, og de små bak Dermed blir det lettere å trille!

ORIGINAL: Blomsterbia

Jo, de foran er mindre enn de bak :)

Har aldri prøvd sånn vogn MED unge oppi, men har prøvetrillet den i butikken, og da virket den veldig grei å handtere..
Jeg spurte hvordan den var i snø da, og da sa de at dersom det var mye snø, kunne man snu håndtaket på vognen, slik at de store hjulene kommer foran, og de små bak Dermed blir det lettere å trille!

men det var smart[:D][;)][:D][;)]

du kan snu håntaket ja, slik at de små hjulene kommer bak, og du kan også SNU hele sittedelen fysisk, slik at barnet sitter forovervendt med de små hjulene fortsatt fremme :o)

dette er "søsteren" til city cross, som forøvrig ble best i test :o) forskjellen er at city cross ikke har svinghjul, og har litt større plass under vogna.
veninna mi har den og er kjempe fornøyd hun også :)

Det høres jo bare knallbra ut!!!
Men har du ingenting negativt å si om vogna du heller? [8D]
Lurer på om dette virkelig er min store drømmevogn altså... jeg tror det [:D]

Tusen takk for svar
Jeg har en emmaljunga edge duo fra før, og den er jo fin å bruke i skog og mark, så det gjør ikke noe om nitroen eller 360'n ikke er så god i sånt terreng.
Jeg ønsker meg den mest til turgåing langs gangvei, og ikke minst til å ha med på sentere og diverse, syns at edge'n er litt håpløs å ha med seg på sentere, og ikke minst TUNG!!! Sliter med å løfte den ut og inn i bilen...

Jeg har vært inne på emmaljunga sin side nå, og de selger jo ikke 360'en lenger, så da må jeg kjøpe en bruktvogn da..
Men så sier de at nitro city er den "nye 360 vogna" da er det jo teit at man ikke kan snu håndtaket på den!!

samme som nevnt tideligere, litt liten plass under vogna, ellers kjempe fornøyd!! hadde valgt den samme vogna i dag også :D

bare husk å kjøp med beskyttelses trekket som skal være over sports delen, for den følger ikke med. det visste ikke jeg da jeg kjøpte den, men brukte jo hardbaggen t.o.m. april i år, så da jeg byttet over ble jeg litt skuffet. men min egen feil som ikke hadde fått det med meg.

en ganske dyr vogn men verdt hver eneste krone. og så får du sannsynligvis solgt den ganske kjapp siden emmaljunga har et bra rykte på seg.

jeg valgte denne vogna siden det er mulig å stille høyden på håndtaket, sving hjul, du kan låse hjulene, vende over håndtaket slik at de små hjulene kommer bak, vende fysisk hele sittedelen slik den blir forovervendt, lett å slå sammen, lett å løfte inn og ut av bil, akkurat stor nok plass til barnet selv om vogna ser liten ut så trenger ikke barnet større plass (derfor jeg ikke like edge duo'en).

et kjempe bra kjøp :D synest du skal gå for den jeg [:)]

her er et bilde av meg og jenta mi med vogna :) eneste bilde jeg fant av hele vogna mi.

Du er så heldig som har den vogna!!!
Hadde det vært opp til meg..og bare meg..hadde jeg løpt og kjøpt vogna den dag idag..men, mannen sier at "trenger vi ENDA en vogn" Men, han er jo enig i at edgen er fryktelig tung å dra med seg overalt da.

Kanskje jeg ikke trenger å kjøpe det beskyttelsestrekket? Siden vi har jo det til edgen, og det kan jo hende det passer til nitro/360'en og!?!
Håper jeg får igjen på skatten i år,hehehe..

Back
Topp