samme som nevnt tideligere, litt liten plass under vogna, ellers kjempe fornøyd!! hadde valgt den samme vogna i dag også :D
bare husk å kjøp med beskyttelses trekket som skal være over sports delen, for den følger ikke med. det visste ikke jeg da jeg kjøpte den, men brukte jo hardbaggen t.o.m. april i år, så da jeg byttet over ble jeg litt skuffet. men min egen feil som ikke hadde fått det med meg.
en ganske dyr vogn men verdt hver eneste krone. og så får du sannsynligvis solgt den ganske kjapp siden emmaljunga har et bra rykte på seg.
jeg valgte denne vogna siden det er mulig å stille høyden på håndtaket, sving hjul, du kan låse hjulene, vende over håndtaket slik at de små hjulene kommer bak, vende fysisk hele sittedelen slik den blir forovervendt, lett å slå sammen, lett å løfte inn og ut av bil, akkurat stor nok plass til barnet selv om vogna ser liten ut så trenger ikke barnet større plass (derfor jeg ikke like edge duo'en).
et kjempe bra kjøp :D synest du skal gå for den jeg [:)]
her er et bilde av meg og jenta mi med vogna :) eneste bilde jeg fant av hele vogna mi.