Emmaljunga cangaroo?

***COLA***

Elsker forumet
Har veldig lyst på den, så e den på salg i ein butikk.... e berre ei igjen (akkurat den eg vil ha).

Men så tenkte eg då, dei har jo tatt dei av markede... Så komme spørsmålet: E da nåke gale med den?

Nåken så har den? Tar i mot alt av tips! [:D]

var noe med bremsen, og noe mer,men jeg har glemt det.. undersøkte ganske mye,for kjøpte ny vogn rundt jul.

vil veldig gjerne ha en sånn jeg også,men droppa det etter på ha googlet og lest og sett atdet var sååå mange til salgs på finn.

håper heller at det kommer en ny og forbedret utgave!

Jaja! Buttplug! Men eg vil ha Cangaroo!

EG VIL EG VIL!

trur eg har drømt om den i natt! HEhe!

ORIGINAL: FA 21.09.2010

Men vist da "bare" e bremse so hadde ikke eg stressa for me andre me vogn uten brems øveleve no [:D]

Har du ikkje brems på vogno di?

har den som søsken vogn, er veldig fornøyd.
blitt litt vel godt brukt da, så hender det sitter 3 på ( når eldste snupp blir sliten på vei hjem fra barnehagen.)
 så har hatt den i 3 år. fikk noe problemer med et hjul for et par år siden, men det fikset di på dagen  uten kostnad, og har vært bra siden.

ORIGINAL: kolibri80

har den som søsken vogn, er veldig fornøyd.
blitt litt vel godt brukt da, så hender det sitter 3 på ( når eldste snupp blir sliten på vei hjem fra barnehagen.)
så har hatt den i 3 år. fikk noe problemer med et hjul for et par år siden, men det fikset di på dagen  uten kostnad, og har vært bra siden.

Allright! Kjekt å veta! eg har forelska meg!

her er den godt brukt og veldig godt likt [:D]
løp å kjøp[:)]

Tenkte på sånn anna brems eg so av åte e på sånne vogne [:D]

ORIGINAL: ***COLA***

Men vist da "bare" e bremse so hadde ikke eg stressa for me andre me vogn uten brems øveleve no [:D]

Tenkte på sånn anna brems eg so av åte e på sånne vogne [:D]

ORIGINAL: ***COLA***

aha! sånn håndbrems!

Back
Topp