Emmaljunga cagaroo - please svar noen!!!

Sanrt tre

Elsker forumet
Tror jeg har mast om dette før, men prøver igjen for å se om det er mer respons nå[;)]
Noen som har / har hatt denne vogna?????
Erfaringer i så fall?

Lurer veldig på å kjøpe den, og vil snart bestille fordi det er så veldig lang leveringstid på den... Men skulle så gjerne hørt med noen som har prøvd den.

Om noen har den, hvor har dere kjøpt den? Bor i Stavanger, og så vidt jeg vet er det bare olsen som selger den her. Har desverre ikke hørt så mye positivt om servicen til den butikken...

Håper noen kan svare da[:D]

Takk for dyttinga[;)] Venter tolmodig (?) på svar!
Må bare si at du har et nydelig navn på gutten din Lilly86! Det kunne jeg også tenkt meg å kalle vår kommende prins! Men så har søstera mi allerede lagt beslag på det! Dvs. hun har ingen som heter det, men har sagt at ingen andre får bruke det! Så da er det vel lite å gjøre med det....
Iallfall: Nydelig navn[:D]

Dytter ennå litt for deg jeg [:D]

Jeg dytter igjen!
Ingen som har slik vogn da? Kanskje det er et dårlig tegn....
Eller litt bra, for er jo ikke gøy om alle hadde hatt det samme av alt[;)]

Har ikke den vogna men emaljunga city cross, vi kjøpte på babymiljø i hillevåg. De er hoved leverandør på emaljunga, hør med de. God service også der[:D]

ORIGINAL: *stolt mamma*

Har ikke den vogna men emaljunga city cross, vi kjøpte på babymiljø i hillevåg. De er hoved leverandør på emaljunga, hør med de. God service også der[:D]

Ett lite spørsmål bare.. Er du fornøyd med city cross'en? Vurderer å kjøpe sånn selv, men syns den var så tung..

Kanskje derfor ingen har den da! Fordi den nettopp kom ut i salg[;)] Det kan jo være forklaringa! Skal sjekke prisen hos de i Hillevåg også, men regner med det er omtrent det samme overalt...
Kjekt det er noen som har god erfaring med O.Olsen da! HAr som sagt hørt at de har dårlig service dersom noe er galt, men supert om ikke alle har den erfaringa!

Tipper det blir den vogna selv om ingen her inne har så mye å si om den[;)]
Vi likte den iallfall veldig godt!

Takker for svar jenter[:D]

ORIGINAL: ancas

Ett lite spørsmål bare.. Er du fornøyd med city cross'en? Vurderer å kjøpe sånn selv, men syns den var så tung..

Har svart på pm'en din[:D]

ORIGINAL: viva

Kanskje derfor ingen har den da! Fordi den nettopp kom ut i salg[;)] Det kan jo være forklaringa! Skal sjekke prisen hos de i Hillevåg også, men regner med det er omtrent det samme overalt...
Kjekt det er noen som har god erfaring med O.Olsen da! HAr som sagt hørt at de har dårlig service dersom noe er galt, men supert om ikke alle har den erfaringa!

Tipper det blir den vogna selv om ingen her inne har så mye å si om den[;)]
Vi likte den iallfall veldig godt!

Takker for svar jenter[:D]

Er nok samme pris på de to butikkene ja! Var iallefall veiledene begge steder når vi kjøpte vogn. Hos babymiljø slapp vi leveringstid på vogna siden de er hovedleverandør og har maaase (emaljunga) på lager i forhold til olsen.

Lykke til med vogn kjøp[:)]

Syns de har totalt ræva service på babymiljøen der! Kjøpte den første emmaljunga vogna der..

Back
Topp