Emmaljunga bilstol??

Tussii97

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Maiskolbene 2023 :-)
Noen som har erfaring med de og hvordan kommer de ut i tester osv? Har litt lyst på siden vi skal ha emmaljunga vogn og fint å kunne feste sete rett på :)

Appen ❤️

Har spurt om det selv her inne :p vi har den allerede, siden den fulgte med vognen vår :)

Butikken der vi kjøpte emmaljunga vogna vår frarådet det, da setet ikke har blitt forbedret etter de testene der de ble slaktet sa hun..
Bilstol er viktigst at er trygt og godt testet synes vi, og har derfor kjøpt maxi cosi cabriofix som har kommet best ut i tester:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Butikken der vi kjøpte emmaljunga vogna vår frarådet det, da setet ikke har blitt forbedret etter de testene der de ble slaktet sa hun..
Bilstol er viktigst at er trygt og godt testet synes vi, og har derfor kjøpt maxi cosi cabriofix som har kommet best ut i tester:)

Ja jeg har egentlig bestemt meg for den men så er det litt kjekt å kunne feste den rett på vogna , for husker med nr 1 så våken han av at jeg flyttet på han og da gråt han hele shoppingrunden :/ men er de like dårlige enda så er det uaktuelt ..

Appen ❤️

Man får kjøpt adapter til vogna, som gjør at bilstolen kan settes rett på vogna... Koster 350-400 kr

Venter lillesøster 5.Oktober

Bilstolen er det samme som før. Det var basen som kom dårlig ut i testen, men den har de forbedret siden 2009 da testen ble utført.

Du får kjøpt adapter til vogna så man kan feste alle slags bilstoler på:)

Vi har be safe izi go med adapter som passer på emmaljunga vogn :) Så er ingen problem med andre bilstoler på vogna :)

Vi har maxi cosy som passer på Emmaljunga... Må bare ha den adapteren

Venter lillesøster 5.Oktober

Back
Topp