emmaljunga big star supreme

hirly

Gift med forumet
Vært i danmark og oppdaget denne vogna.. jeg syns den var ENORM og tror ikke engang jeg har plass til den i bilen.. MEEEEEN... noen som har erfaring med den?  pluss og minus?

Har ikke erfaring med den vogna. Syns bare jeg har sett når jeg har vært i danmark. At de fleste vognene er enorme. Lurer litt på hvorfor jeg da? Stor forskjell på dansk emmaljunga og norsk/svensk[8D]

ORIGINAL: Melamin og Gutta

ORIGINAL: phoebe#

Har ikke erfaring med den vogna. Syns bare jeg har sett når jeg har vært i danmark. At de fleste vognene er enorme. Lurer litt på hvorfor jeg da? Stor forskjell på dansk emmaljunga og norsk/svensk[8D]

Hehe, ja, "alle" mammaer triller rundt på noen digre barnevogner. Fra det jeg har forstått etter å ha vært sammen med en danske i 2 år så er størrelsen på vogna så stor fordi bagen blir brukt mye lengre enn her i Norge. Ofte sett mammaer som triller rundt sine 2 +åringer sittende i bagen [:D] Vognene er styggtunge og høye, men så er de ikke noen bakker å dytte dem opp, så er vel ikke så stress for dem, hehe.

Det var godt å få svar på[8D] Tror jeg har lurt  på dette siden vi leita etter vogn til snuppa[8D]

takk for svar ja! Hadde ikke fått med meg at tråden min fikk noe respons..

Men seriøst.. bruke bagdelen lengre? Hvorfor da? Danske unger vil vel ikke ligge lengre enn norske? trodde d var grunnen til at en bytta til sportsdel.. kan vel ikke være bra la ungen sitte løst oppi den store bagen hele tiden heller (for ryggen).. da tror jeg heller jeg ville bytta.. hehe.. meeeen.. hva veit vel jeg.. er jo førstegangs så skjønner ikke stort ;)

skjønner.. ja da er det klart de må være store.. Dyrt om en vil ha sportsdel også.. der jeg kikka kosta big star supreme rett over 6000.. jeg tenkte.. oi d var jo ikke så dyrt.. men da var jo ikke sportsdelen med sånn som i norge.. den kosta vel 4000.. så altså godt over 10000 danske kroner for hele pakka..

ja se der ja.. hehe.. var i en sånn butikk jeg såg den.. helt utrolig.. og ja nokså dyrt ja..

Back
Topp