Emmaljunga barnevogn

November_barn2019

Første møte med forumet
Hei alle sammen,

Kommende nybakt mor her som prøver å bli klok på barnevogner.. Vi syns Emmaljunga virker som en god vogn, og har igrunn bestemt oss for den. Nærmere sagt Edge Duo med outdoor understell. Understellet er da med grove hjul som vi tenker vil egne seg godt på vinterføre. Vi ser på Finn etter brukt, men finner kun Edge Duo med andre understell/hjul enn det vi ønsker.

Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med å bytte hjul på Emmaljunga, fra competition eller lounge til outdoor-hjulene? Er det mulig?

Håper noen kan komme med noen tanker :)

Ja, det er mulig. Hjulpakker kan bestilles hos de som forhandler Emmaljunga.

Det er også mulig å kjøpe det understellet du ønsker. Jeg har ikke prøvd å bytte dekk men det er nok mulig

Så lenge du kjøper en «ny» vogn går det fint. Jeg har en 2015 modell og den kan ikke ha de nye hjulene. Så må være 2016 eller nyere tror jeg.

Hei alle sammen,

Kommende nybakt mor her som prøver å bli klok på barnevogner.. Vi syns Emmaljunga virker som en god vogn, og har igrunn bestemt oss for den. Nærmere sagt Edge Duo med outdoor understell. Understellet er da med grove hjul som vi tenker vil egne seg godt på vinterføre. Vi ser på Finn etter brukt, men finner kun Edge Duo med andre understell/hjul enn det vi ønsker.

Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med å bytte hjul på Emmaljunga, fra competition eller lounge til outdoor-hjulene? Er det mulig?

Håper noen kan komme med noen tanker :)

Vi har edge duo med classic chrome understell, og lufthjul. Vi kommer oss frem over alt, grusveier, snø, ikke no stress. Mulig de outdoorhjulene er bedre på grus, men ville bare si at lufthjulene også er et godt alternativ:)

Back
Topp