Emmaljunga barnevogn

Spireliten

Gift med forumet
Himmelbarn
❤️Mailykke 2022❤️
Aprilspirene 2024❤️
Februarhjertene 2025
Jeg har sett på disse emmaljungavognene, men jeg har et spørsmål.. Jeg synes city cross var veldig lett og fin med city bagen. Men går det an å få et annet understell på den? For jeg har lyst på lufthjul..

Noen som vet? [:D]

er ingen ekspert, men det trodde jeg ikke skulle være noe problem... men du får nok bedre svar fra disse andre ekspertene her [;)]

jeg spurte en gang på generellt...og slik jeg forsto det, så kunne man ikke det? Selv har vi bestillt city cross, skal få den hjem til helgen [:)]

Hmm.. Jeg spurte en dame i butikken der jeg så på den, og hun sa at man kunne ha de samme understellene som på f.eks edge. Men på hjemmesiden deres og andre steder jeg har lest, virker det ikke som om man kan det.. Forvirret[&:]

Har du sjekket med hvordan det er på 2011 modellen?
Vet at de har kommet med nye understell til Edge'n i 2011, men vet ikke med City Cross'n..

City cross understellet er kommet til Duo Edge vognen også, er nytt på 2011 mod, så da må du i såtilfelle på en butikk å se om de har fått inn dette understellet :)

I teorien; nei. I praksis; ja [8D] Visst det er de "store" understellene du tenker på.. ikke city jet og den slags..
Hun i butikken sa til meg at Emmaljunga sier det ikke går an, men at de har prøvd og pga klikk-systemet så passer city-bagen fint på f.eks. smart vognen.. som har "stort" understell med lufthjul.. [:)]

Men det koster ekstra om du skal ha et understell som ikke hører til vognen fordi Emmaljunga leverer i "hele vogner" og da må butikken spesial bestille om du skal ha noe utenom det vanlige.

Men siden du vil ha lufthjul så ville jeg like godt gått for Emmaljunga Smart Duo. De har jo så å si lik sportsdel bare at baggen du bruker er litt større enn den til City Cross og varer lengre.. og jo lengre man kan bruke bag jo bedre, mener iallefall jeg [:)]

City cross koster jo 5200 uten bag + bagdel som koster 1700 = 6900
Og Smart'en koster 6000 inklusivt alt + regntrekk, stelleveske og litt til

Back
Topp