emmalise's dagbok

Petronella*

Betatt av forumet
Tenkte jeg skulle prøve å ordne meg en dagbok her jeg også..så jeg kan prøve å holde orden på hva jeg har gjort på om dagene[:D]
Kan jo si litt om meg selv først, dersom noen leser dagboken min, så vet dere litt om meg[:)]

Jeg er 26 år, kommer fra sunnmøre, men har flyttet til Nord-Troms. Samboeren min blir 33 år om noen dager. Vi har ingen barn, men han en nydelig hund[:)]. Vi har vært sammen i 4 år..prøvd å få barn i ca 2 år nå..sluttet med p-pillen i januar 07. Har ikke vært like aktiv hele tiden disse 2 årene som har gått, men han tenkt som så at skjer det så skjer det.

Men nå begynner vi å bli litt bekymret for om det er noe galt..så vurderer å oppsøke lege. Men vil bruke et par prøveperioder på å prøve aktivt, og bruke el-tester og tempe for å finne ut om jeg har el..tror jeg lider litt av legeskrekk, så drøyer det lengst mulig!![&:] 

Det var litt om meg til å begynne med..så blir det vel oppdatering etterhvert[:)]

jeg har IKM onsdag 11.mars..er fryktelig spent på hva den vil vise!! Det hadde vært så fint å fått en positivt test da..sambo har bursdag på onsdag..tenk så glad han hadde blitt dersom han fikk vite at han skulle bli pappa! Han er nesten mer babysyk enn meg..hehe..så det hadde vært hæærlig! men..vi er vel ikke så heldige[:(]
Har hatt en del murringer i magen, og følt seg sinnsykt oppblåst..og har vært veldig kvalm på kveldene siste 4 dagene..åsså kiler det rundt navlen..men jeg tror det er psyken som spiller meg et puss..sikkert bare tr som lurer rundt hjørnet..men det er jo lov å håpe da!

Veel..har visst glemt å skrive i dagboka mi..[8|]
Men jeg fikk da tr 2 dager over ikm i forrige pp.
Denne pp var sambo var bortreist fra mandag til torsdag, og jeg var borte fra torsdag til fredag i den fruktbare perioden...Har ikke funnet el denne mnd, i følge BV hadde jeg el den 27., men jeg var borte 26.-27., så fikk ikke testet de dagene, så mulig el var da. 
Vi hadde  mandag og fredag (27.) og lørdag, så vi får se..men sannsynligheten er vel knøttliten[:(]

Jeg vurderer nå sterkere å gå til legen dersom tr kommer på besøk denne pp..vet at egentlig burde gjort det for lenge siden..har jp tross alt prøvd i over 2 år nå[&:]..men føler liksom at han ikke kan gjøre noe[:(] har en venninne som kjefter på meg fordi jeg ikke får fingeren ut og går til legen..hehe..er såå treig asså!

nå er det 10 dager til ikm..så vi får se..jeg skal prøve å ikke kjenne etter symptomer, fordi jeg vet at de bare lurer meg!

Back
Topp