Emma brant seg

KathMor

Forumet er livet
på fingrene.... Noen triks der ut som kan lindre? hun holder på en kald klut nå, hun må nok ha den med seg i seng.. men mye sutring så hun har nok vondt...[:o]

Noen triks?

å smøre på aloe vera skal hjelpe... Det har jeg brukt når Alis har brent seg. Ikke koselig [:o] god bedring til snuppa di!

ORIGINAL: Tjukkaaa

å smøre på aloe vera skal hjelpe... Det har jeg brukt når Alis har brent seg. Ikke koselig [:o] god bedring til snuppa di!

SÅ klart, det har jeg ikke i hus [:o] æsj....

Aloe vera ja også hørt at å vaske med såpe kan hjelpe! Zalo :) prøv?

uff, det er jo så vondt.
hun får holde på en kald klut om dere ikke har aloe vera.
hjelper litt i hvert fall[:)]

Huff[&o] God bedring til Emma!!

Hun slokna med en gang så det er godt, men prøvde uten kald klut først og det gikk ikke! SÅ sovna med kald klut i handa [:)]

det finnes en aloe spray som visst er fantastisk! husker ikke fra hvor,men tror det er et homeparty merke. ganske populære, de fleste bhgene her har den- foreks, mammaen til vennina mi brant seg hun tok i et brett som var glovarmt å sto å holdt i det før hun reagerte å slapp det. da spraya hun på en slik aloe spray å hu var ikke rød engang. den er visst kjempegod. jeg har bestillt den men klarer ikke huske ka den heter[8D]

ORIGINAL: Jane24!

Smør hjelper [:D]

Og om du ikke Mary Kay Exstra Emollient Night Cream hjemme så kjøp den!!
Den hjelper mot alt! Sår rumpe, sprukket hud, tørre hender, lepper, solfrobrenning, og brann sår....over på en natt[:D][:D][:D][:D]

Og jeg overdriver IKKE!!!

Den er bare fantastisk! Vi bruker den som kuldekrem også...

har den ;) bruker den og som kuldekrem,den er dritgod. ikke vann i den vet du, bivoks:)

usj...stakkar...[&o] Ingen tips etter det har skjedd gitt. Men det som er viktig og huske på er å skylle med litt kaldere enn lunkent vann, aldri iskaldt. Her har jeg brukt eggehvite, det er kjølende. (har også brukt det når jeg har vært solbrent)
Jeg fikk masse frityr olje over handa og hadde ikke ett merke dagen etter, brukte da eggehvite med engang på det.

ORIGINAL: JulieAndora

Huff[&o] God bedring til Emma!!

brannsårplaster skal hjelpe [;)]

Back
Topp