Er det noen som har erfaringer med dette? Av litt forskjellige grunner har jeg tenkt å bruke dette når gutten min skal ta vaksinen på 3 mnd kontroll. Men vil gjerne høre litt om andres erfaringer med bruken av dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ruskesara!
andrea brukte det på hånda når hun skulle få satt en veneflon..
får vel ikke så store erfaringer fra det[8D]
ORIGINAL: Siljemor_82
Gutten min ble helt hysterisk da de tok spøyte og tok blodprøve av han på sykehuset for litt siden, så hvis det kan hjelpe noe så er det verdt det[:)]
ORIGINAL: Siljemor_82
Han gråt etter selve sprøyta ja. Jeg hadde selv sprøyteskrekk som baby, og reagerte på sprøyter mye tidligere enn helsesøsterene mente var mulig.
ORIGINAL: lykkeligjente
Er det ike den vesken i fra vaksinen som svir da?? Det er jo ikke selve stikket de små griner av.. Så emla plasteret virker vell ikke når du skal ta vaksine??
ORIGINAL: ¤vimpane¤
Svigerinna mi brukte det på dattera si hver gang hun skulle ta sprøyte....mener hun sa at det funka....og hun anbefalte meg til å gjøre det...men jeg fikk aldri somla meg til å kjøpt...[8|]
Det skader jo ikke å prøve. JEg ville ha gjort det hvis jeg var deg.....funker det ikke, så nei vel...da vet du det til nestegang....[:)]
ORIGINAL: mamma nene
Jeg kommer til å bruke det ved kommende vaksiner på mine barn! hvorfor skal de ha unødvendig vondt, selv om det bare er for et øyeblikk? Det er vondt å bli stukket med sprøyta, så hvis det er noe som kan brukes for å unngå den smerten, så hvorfor ikke! Det er jo ikke skadelig..