Emja's Dagbok

Herregud, nå ble jeg glad Emja!!!
Har tenkt på deg og savnet deg her inne, men forstår pausen du har hatt [:)]

Gratulerer kjempemasse med spiren i magen!!! [8D][8D][8D]

Hihi ja tusen takk [:D] Er overlykkelig over at det endelig har skjedd.. [:D] Savnet deg og de andre her og [:)] Skal bli godt å bli en del av forumet igjen [:D] 

Nå ikveld begynner jeg å bli bekymret igjen....... Er jo over IKM nå og tenkte jeg skulle ta en test ikveld for å se om streken var blitt sterkere... Men nå var den svakere......... Burde ikke streken være sterkere nå? Kan det være at babyen dør?? Huff å huff.. Har allerede så mange SK symptomer, og i går og idag har jeg konstant hatt vondt i hele mage regionen.. Nesten som gangsperrsmerter.. Og sånn åreknutesmerter..ikke sikker på hva det heter.. Leggen sovner inn og en får kjempesmerter, nå ikveld har jeg den smerten helt oppe i låret [8D]
Svarte svingene hvis noe er galt asså!!! Da klikker jeg!!!
Skjønner ikke hvorfor jeg har sånn angst.. Mage smertene har fått meg til å springe på do hele tia for å sjekke om TR har kommet.. men det er den ikke..
Testen var billigstrimmel, og det er jo på kveld..og tidlig ennå.. [8|] Men de andre dagene tok jeg jo og på kveld og da var streken sterkere.. Og jeg har ikke drukket mere enn ellers..... Ååååhhh hvorfor skremmer jeg meg selv sånn!?! Hvorfor bekymrer jeg meg sånn!?! Huff vet ikke hva jeg skal gjøre om jeg mister..
Når er det risikoen avtar? Da mener jeg sånn kjemisk abort.. At man ofte kan miste helt i begynnelsen..
Er det etter 5-6 eller 7 uker?
Jeg er 4 uker idag. Men fosteret er jo ikke mer enn 2 uker.. Hva er det jeg skal regne etter? Huff.. Nei må se å lese litt på nettet...
Er rart hvordan magen min allerede er oppsvulmet... Ser jo høygravid ut allerede.. Gud så merkelig alt er denne gang.. Utrolig at jeg har glemt hvrdan det er å være gravid når jeg har 2 barn fra før av...

Har lest en del på nettet og de sier alle symptomene jeg har er normale.. Så jeg må jo bare stole på det..
Men har en sånn redsel for at noe skal gå galt likevel.. Får ikke fred.. Lurer på hvorfor?? Og lurer på når jeg vil begynne å slappe av å tenke at Svangerskapet skal gå bra?!

Jeg kjenner jeg er mye mer pysen, og bekymret denne gang enn de forrige to, så det er nok noe i det med at en blir mer bekymret dess eldre en er.. Husker jeg var mye tøffere den gang, og ikke redd for noe..

Samtidig begynner jeg å smile hver gang jeg tenker på at jeg faktisk er gravid.. Tror ikke det har gått helt opp for meg heller ennå hehe..
Nå som arna er blitt så store hadde jeg aldri trudd at jeg ville begynne på ny igjen, for jeg var ganske metta av unger ei god stund.. Men nå gleder jeg meg ihjel til å bli mor igjen.. Jeg gleder meg sånn til å fortelle barna at de skal få en lilebror eller lillesøster hihi.. Åhh gleder meg sånn til alt.. [:)][:)] 

Siste innlegg her.. Fra nå av finner dere meg i Svangerskap forumet under dagbøker 2009 [:)] Se you [:D]

Bare dytter litt på denne siden den forsvinner etter et år. Var jo artig å se hva jeg hadde skrevet før jeg ble gravid hehe [:D] Håper de fleste andre som var her med meg i den tia også er blitt gravide nå [:)] Her er link til dagboka mi i termin forumet august 2009:
[link=http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=11229813&mpage=1&key=�]http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=11229813&mpage=1&key=�[/link]

Back
Topp