Emja's Dagbok

ORIGINAL: Emja
Å tusen takk for det [:D] Og det var kjekt å høre at jeg var savnet! hihi [:D]
Noen flere som har blitt gravide eller? Av dem "goe gamle kjente"? [:D]

Helt ærlig så henger jeg ikke heeelt med selv ennå, ikke klart å hente meg inn etter uken(e) ute pc...
Vet iallefall at Caaaarina er gravid! (Meredith Grey)

Ellers kan du jo gå inn på IKM listene og se der... [8D]

Der var du jo! Har vært så stille fra deg!
Kuuuuule bildet da - hahahaha[:D]

ORIGINAL: Angelicka23

Der var du jo! Har vært så stille fra deg!
Kuuuuule bildet da - hahahaha[:D]

hihi ja syns og det var litt kult [:D]
Ja har holdt påmed litt andre ting den siste tia..
litt spirituell for tia lol [:D]
og så blir jeg så deppete av at syklusene kommer og går
uten at jeg får prøvd å få en spire engang [8D] syns det tar så lang tid
før september oktober kommer hehe..[8D]
Men,men[:D]

Når kommer han hjem igjen??!?!

Han skulle vært her nå..[:o] Men har reist igjen for å besøke familien sin. Moren er syk
og nekter å spise,drikke,ta med. osv. Så han for for å bidra med å få henne igang igjen..
Kommer hjem i slutten av måneden, eller neste måned. Ser ut til at vi gifter oss i oktober
ihvertfall [:)]

ORIGINAL: snuppis30

Emja: du må ikke gjemme deg [:'(] Vi savner deg vet du [:(]

Å så kjekt å høre hihi [:D]
Skal slutte med gjømmeleken dette sekund!! [:D]

Det er ikke hjemmeside.. Det er et sosialt nettverk :)
Som foreksempel babyverden, eller facebook :)
Bare at der handler det om alt det alternative, ukjente..
Alt fra Reiki og healing, til gjengåere, hjelpere osv.
Siden er inspirert fra en utenlandsk side der de fleste er
synsk osv. Og jeg ville opprette for de norske og og
oversette, så alle forstår..
Er ganske nytt så der er ikke mange medlemmene ennå
men satser på at der etterhvert vil komme mange :)
En trenger selvsagt ikke være synsk for å bli medlem hehe
Hvem som vil kan registrere seg uten at de trenger min tillatelse
hehe :) Men hovedsaklig så er dette stedet for de som er nysgjerrig
på "den andre siden av livet" og mer..
det er alt mulig der inne, bla videoer om alt mulig forskjellig :)
Og så er håpet at det fins flere med sine egne erfaringer som vil dele
hva de har lært osv, med andre.. Bla bla bla.. kunne jabbet meg ihjel hehe..
Ta en titt om du liker det og verv andre så blir det fort action der inne, eller
dropp hele greia om det høres helt teit ut :))) hehe..

ORIGINAL: snuppis30

Så bra at dere kommer til å gifte dere i oktober

Jepp hihi [:D] Nå er jeg lei av å vente lol [:D] Så nå er det godt å ha en måned
å forholde seg til [:)]
Hadde bare vært så perfekt om jeg ble gravid samtidig og[:-][8|][:D]

Må en tur i butikken.. Er straks tilbake [:)]

Ja det håper jeg og [:)][:)]

Hva du mener? virker ikke nettverket?

om du klikker på denne linken [link=http://www.alternativt.ning.com]www.alternativt.ning.com[/link]

får du ikke registrert deg? merkelige greier..

Huff har fått influensa her.. Kjedelig..
Kaldsvetter og hoster og snuete og
værker i hele kroppen.. Gleder meg til
det er over..
Tenker så mye påbaby hele tida at jeg blir
noe deprimert av å være her inne..
Tia går så snt da..
Tenker jeg kommer inn igjen når det nærmer
seg hompetid hehe..
Håper dere alle har det bra, og at mange av dere
har blitt gravide..
Eneste jeg har fått med meg nå er sweat som
venter tvillinger.. det var jo artig å høre.. [:)]
Vi snx.. klem fra meg..

Skulle foresten vært hos gynekologen i dag.. men er jo sjuk her så jeg fikk ikke gått.. [:o]
Må få ny time så for som mulig..

Huff fikk ikke ny time før i november hos gyn.. :(
men er jo min egen feil..

Huff ja.. men ikke noe å gjøre med det..
Er jeg heldig er jeg gravid før den tid hehe [8D]

Jeg er Gravid!!
Juuhuuuuu..
Testet positivt idag 1 desember 2008.

Jeg har tatt 4 tester idag. Den første imårges.. Jeg forsov meg men husket å ta testen, så sprang jeg rundt å gjorde meg klar, og sprang på jobb.. Glemte helt ut å se på testen.. [8|] 
Når jeg kom hjem fra jobb, og så testen som ennå lå der.. Så syns jeg den steken "nr 2" var mistenkelig sterk selv om den var tørket inn.. Med de der billig strimlene syns jeg alltid det kommer en svak strek når testen er tørket inn.. Men syns nå denne testen viste en litt vel sterk strek til å være "skyggestrek" Så jeg tok en til... Og der kom der en svak strek.. Men da jeg er så vandt til å lure meg selv, så avfeide jeg den og bynte å gjøre andre ting..
Og så.. i kvellinga..I ti tia.. gikk jeg å tok en til uten å tenke meg om.. Og jaggu syns jeg ikke at jeg så en strek nå og... Jeg ble jo helt nærvevrak der jeg sto.. Mannen min ringte jo og akkurat i det øyeblikket jeg står med testen under lyset og resultatet vises.. Ogjeg begynte å hyle å hoppe som en annen unge der hehe [:D] Mens mannen min bare avfeide meg å sa at ja det hadde jeg sagt så mange ganger, osv.. Så han trodde ike noe på det lol..
Så jeg ringte til venninna mi nedi gata, og hun meldte seg frivillig til å komme å se når jeg tok to nye tester..
Jeg var jo helt på typpa her, for jeg var så redd de skulle vise negativ igjen.. Jeg tok en strimmel og en stav.
Og der ble de jaggu meg positive begge to...igjen...
Jeg brøt i sammen, og gråt uhemmet foran venninna mi der hehe [:D] 
Hærregud..jeg tror det ennå ikke... Er så ufattelig.. Nå er jeg bare redd for at mensen skal komme imårra å skylle embryoet med seg ut.. Er så redd for å miste.. Huff å huff.. Nei nå må jeg ikke begynne på de tankene!!! Nå må jeg bare nyte at jeg endelig har blitt gravid... Åhh jeg er så glad.. [:D]

Ifølge termin kalkulator.. første mens dag bla bla bla... Så har jeg termin den 14 august [:D] Og er 3 uker og 6 dager på vei [:D] Juuuuuuuuuuuuuuuuuuhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! [:D][:D] Takk Gud og alle høyere makter som finnes som ga meg denne gaven!!! [:D] (Er ikke religiøs, men i dette tilfellet gjør jeg et unntak!! hihi)

Åh ble jo helt rørt av denne historien din, jo.... [:)] Masse masse lykke til! [:D]

Har savnet deg her inne Emja, og ble virkelig glad nå[:D]

Takk grethe og angelicka [:D] Ja ser jeg har en hel haug med skrive feiler fra igår hehe, var jo så ivrig der jeg satt lol [:D] Men,men der får bare være [:)] Jeg håper alle andre her inne får oppleve den gleden jeg føler nå! Dere fortjener det alle sammen!![:)]
Jeg har også savnet å være her inne, men ble så deprimert av å ikke bli gravid, snudde døgnet på hodet, og var desperat.. Ble nødt til å ta en pause.. Mistet håpet der jeg satt..
Men nå blir dere ikke kvitt meg hihi [:D] Nå kommer jeg til å bli her i minimum 9 måneder hehe [:D]

Mannen min presterte med å si idag at han håpte det var tvillinger... Hærregud.. den tanken skremmer meg litt.. Er jo masse tvillinger både i min og hans familie.. Og jeg har masse sterke symptomer, selv om el var rundt den 19 nov. Er jo ikke kommet langt da.. Så ja får meg til å tenke..
Men,men er bare glad i øyeblikket nå.. [:)][:)]Skal nyte alt i fulle drag! [:)][:)]

Back
Topp