Emja's Dagbok

ORIGINAL: RANDÅLF

Oi oi så spennende.......

Hihihi [:D] Ja tusen takk[:D][:D]

Å så moro!!!![:)]
Har aldri fått skyggestrek på test en gang, så den var nok positiv!!!
Krysser alt jeg har av fingrer å tær for deg!!![:)]

ORIGINAL: KjerstiM

Å så moro!!!![:)]
Har aldri fått skyggestrek på test en gang, så den var nok positiv!!!
Krysser alt jeg har av fingrer å tær for deg!!![:)]

Ja hos meg har det også alltid vært totalt blendahvitt.. Så jeg ble jo ellevill idag da jeg så at denne testen var anderledes..
Meeeeen...Den der streken forsvant jo igjen når testen var tørka inn..så..huff..nei ikke vet jeg..kan jo ha vært feil med testen og..
og så var det så svakt at "en nesten ikke" kunne se den..
Meeeeeeen..jeg SÅ den...Jeg sverger hehehehehehehe[:D]
Nå er det jo gått så mange timer at nå sitter jeg jo å grubler igjen om det var fakta det jeg så imårres lol [:D]
Huff..nei dere får nok besøk av Emja på bv imårra som syter og klager værre ennhun noen gang har gjort imårra fordi testen blir neg..[&:][:o]

Kjære Gud[8|] Please la meg være gravid nå[8|] Please?[8|]

Siste timene før...må være de værste som finnes..
Og Gud må ha dårlig humor om han lot meg se en halvveis positiv test
den ene dagen, bare for å få negativ den neste![8D]
Og jeg kan jo spørre meg selv...Hva søren har Gud med dette her å gjøre?!?!
Var da sambo å jeg som hompa  i senga!! Hehe..[8D][:D]
Men likevel...
Gud..du er den snilleste som fins om jeg bare kan få lov å få en baby nå....[8D][8D][8D][:D][8|]

uansett hva som skjer så er det en mening med alt vet du......[:D]trøster meg med den jeg når jeg ikke finner noen annen forklaring[;)]

Huff ja..og vet godt allerede "hva meningen var" om testen er neg..
Men vil alikevel....jeg vil jeg vil jeg vil!! [8D][:D][:D]

Huff ja nå sitter jeg her å får ikke sove..[:-] Skal på jobb om få timer[&:] og her sitter jeg å grubler...[8D]
Har tenkt flere ganger idag at Ja...jeg føler meg litt gravid.. For så å ødelegge tankegangen med tvilen..[:'(]
Pyton dette!![:'(][:'(]
Jaja..nei nå må jeg bare komme meg i seng..må jo ikke forsove meg den store dagen..[&:] hehe.. natta..[:)]

ØNSKER DEG OG DINE EN FIN PINSE!!!!

Å tusen takk [:)][:)] Og en fin pinse til deg og dine og

Tr har ikke komt idag..har ikm idag..testet meg heller ikke.. og lurer på om jeg kansje skulle ha gjort det..
har rare smerter i magen som ikke ligner mens smerter..Helt merkelig dette her..
Men tr kommer vel snart tenker jeg..Har mistet troen og håpet helt etter neg test igår.

Jeje........da var håpet ute for meg[:(][:o] Tr kom idag mens jeg var i byen[:'(][:(]
Og får ikke sjans til å prøve igjen før etter sommeren[&o]
Er bare utrolig skuffet... Håpte sånn denne gangen............
Vel, vel..ikke noe å gjøre med det......

Midt på natta her..fikk ikke sove..men nå skal jeg legge meg straks.. Villle bare skrive litt først..
Ser ut til at dagboka her i "før sk" kan bli ganske lang, nå som jeg ikke vet når det blir sjans for meg å sambo å prøve
igjen.. Han ringte ikveld fra jobben, og ble jo skuffa når jeg sa jeg ikke var gravid.. (Han vil det nok enda mer enn meg) Men,
han var utrolig god og søt mot meg. Han er så flink å støtte meg, og sier alltid akkurat det jeg trenger å høre, og det sa han ikveld
og. Vi snakka litt om at jeg kan prøve å komme til han rundt el.. men det skal jo penger til for å klare det.. Og fly er ikke alltid lett å få
billig når en ikke kan være flexibel med datoene.. Så vi får se..
Har byttet ut teste tickeren med gifter oss ticker.. Så har jeg noe annet å se fram til i stedet[:)]
Vel.. da sier jeg natta..

Så var jeg her igjen...
Merkelig..skulle tro jeg ikke ville gå så mye inn her på bv mer etter at tr kom..
men den gang ei..er visst totalt hekta..enten jeg får baby eller ei hehe..
Det er så mange her som sitter med samme type tanker som meg ser jeg, og det hjelper..
Sambo å jeg vil jo så gjerne ha bort fort..helst igår hehe..vi har det så travelt begge to..rart..
Han sa hvertfall at om jeg kom med fly til jobben hans så skulle han ha nok at celler til å gjøre meg gravid lol
Han får nå sagt det og[8D][:D][:D]
Men koster å reise med fly..Er jo bare snakk om å vente max et par måneder..Og da vil han jo være her hele tiden..Må jo bli gravid da?!?![8D]
Så jeg lurer på om jeg skal smøre meg med tålmodighet, og bare la el. pasere nå i mai...[8|]
Får jo se når el. nærmer seg om jeg får et innfall over meg hehe[8D][:D]

Ellers så var vi ute i skogen med sjøen idag å grilla..Det var kjempekoselig..Ungene fisket å koste seg og [:)]

PS: Guuud så kjipt det er med tr!!![:'(][:'(][:'(]

Vel da tar jeg natta fatt..

Ja så satt jeg her igjen til langt på natt..
men har nå vært kjekt her ikveld..
Tenker mye på om jeg skal reise til sambo rundt el..
får se..
På jobben ikveld ble jeg så deppa av hu jeg jobba me..
Hun la ut om masse piss..
når jeg ikke hadde bedt om hennes mening, eller sagt noen ting... Vi snakka om når vi hadde ferie,
og så sa jeg ut i det blå at jeg var redd ferien ikke ville klaffe med når jeg gifter meg..og før jeg hadde sagt mer, så skrek hun ut hvor teit jeg var..hvor mange mannfolk jeg egentlig skulle ha..hvor mange jeg egentlig skulle gifte meg med..og hva med de stakkars ungene som måtte treffe alle disse mannfolka jeg dro med meg hjem..
Helt plutselig..uventet la hun høyrøstet ut om meg og mitt liv og hva hun syns..
Jeg ble helt paff..Der jeg sto..
Og sa at hærregud jeg har da ikke hatt mannfolk med meg hjem før..og sa at hun ikke trengte å bry seg med mitt liv..hun har vel ikke noe med det..
Jeg var så paff der at jeg ikke klarte å si noe til forsvar..å hun fortsatte med hvor sjokka hun var av meg..
Jeg ble helt satt ut..
Og skjønner ikke hvor hun fikk alt det der pisset i fra..
Og hun hadde hvertfall ikke rett til å gi meg sin mening når jeg ikke hadde bedt om den..å ikke kjenner hun meg..og på toppen så stemmer jo ikke det hun "sier/mener om meg heller..
Hele kveldsvakten ble ødelagt..Jeg ble så deppa..
Flere har hatt problemer med henne og den kjeften hennes..
Og jeg vurderer å gå til sjefen imårra å si fra..Men vi har fått ny sjef så jeg er litt usikker.. Går kansje direkte til hun jeg jobba med og sier fra hva jeg syns om hennes oppførsel, og at hvor sårendes og ødeleggendes det er for jobben når hun er sånn..
Jeg vet ikke...men jeg tier ikke!! Jeg SKAL ha siste ord i denne saken, for det der provoserte meg skikkelig..

Men ble ihvertfall i godt humør igjen så snart jeg kom hjem å logga meg inn her[:)] Var veldig koselig her ikveld[:)]
Og fikk meg en god latter[:D]
Vel da sier jeg nattinatt...........

Må på jobb nå, men må bare skrive inn at jeg fikk posten jeg har venta lenge på idag hihi.. (Vil ikke si hva her[;)])
Nå er framtia lys og klar hihi [:D]

Hmm.. har prøvd å lage en masse tickere her fra ei sie...Men så kommer ikke slideren fram..Det var da merkelig.. Vil jo ha slideren der!! :(
Se... fy søren..................

Merkelig!!

Hehe ja var ikke langt ifra at jeg gjorde det heller hehe[:'(][:D]
Og idag var hun på dagvakt og ga rapport til meg når jeg kom på kveldsvakt..
Og da var hun som om ingenting hadde skjedd.. Snakka å lo som normalt..
Tror pinadø ikke hun skjønner at hun sårer folk med den tunga si..
Huff.. Jaja..hun holder på å søke på nye jobber, så blir jeg kansje kvitt henne hehe..
Huff skal jobbe med henne på dagen imårra..[:'(][:'(]
Huff..ja må bare gå å legge meg..forsover jeg meg så får jeg vel høre det så det jomer imårra...
Vi snx..nattaklem..[:)]

Back
Topp