Emja's Dagbok

Hmm ville jo gjerne rable ned noen ord i masse innlegg..så jeg får medlemstatur hehe[:D]
er jo bare 23 innlegg igjen med dette, til statusen endrer seg hihi
men er jo så lite aktivitet på forumet..at da får jeg skrive litt i dagboka[:D]

Tro om jeg skal prøve teste imårra??? hmm...
Tenker sånn på den "usynlige" streken ved forrige test[8D][:D][:D] hehe..

Ja................jeg tror jeg tester imårra hhi..[:D]
får jo en dårlig dag om den er neg. men jaja...[8D]
klarer jo søren ikke å holde meg hehe..[&:][:D]

Jeg ser pinadø babyer og gravide overalt for tida!!!!!!!!!!!![8D]
Hva kan det bety........hmm........

Åååhhhhh jeg har så lyst å gi sambo en god nyhet.....[8D][8D][8D][8D][8D][8D][:)][:D][8|]please gud?[8|][8D][:D]

Ny natt og nytt innlegg før jeg tar fatt på køya[:)]
Sitter med masse rare tanker igjen her..Akk som om psyken forbereder seg til å bli mor igjen.. eller hvordan skal jeg forklare det..
Nesten som om jeg tar det for gitt at jeg er gravid..Samtidig som jeg venter på neg. test. Pokker er så forvirrende dette her..
Jeg blir nødt å teste imorgen, blir sprø av denne vente tia..
Vil jo ikke bli i dårlig humør og mer pessimistisk heller da..når testen er neg. for det tror jeg nok den gjør..men jeg klarer ikke å la
være..Hærregud jeg syns synd på de som har væt prøvere lenge..Skjønner ikke at de holder ut..
Joa..skjønner jo at man gjør hva som helst for å få barnet sitt.. Men fysj så grusomt det er å vente så lenge..Og det er så rart at
jeg har blitt så opptatt av det. Tenker ikke på annet 24/7.. Var jo ikke sånn sist..
Og om jeg er gravid eller ei så blir jo ventetia ekstrem lang før barnet blir født, fordi en "har venta fra før befruktning"
Jeg sitter jo her på Bv hele tiden disse dagene..
Klarer ikke finne på noe..Er som om jeg må holde meg konsentrert/fokusert på at jeg skal være gravid ellers blir jeg ikke gravid..
hærregud at det går ann..er jo helt syk jo.. Og når en sitter på samme nettsted dag ut dag inn, og venter, og venter, og venter......
så går jo ikke dagene akkurat fortere..[8D]
Nei jeg skulle ønske jeg bare fikk vite at jeg var fordi tr ikke komt..ønske at jeg slapp å sitte her og håpe og tenke som en gal..
Jo mere jeg grubler, jo flere spørsmål får jeg..[8D]
Skal være så deilig når dette er over!!!
Er nesten som om jeg har lyst å si at er testen neg. så tar jeg pause..orker ikke dette mentale presset..
men kjenner jeg meg selv rett så "klarer jeg ikke å la være å prøve" når det kommer til stykket hehe..
Stakkars mannfolk som må leve med noe så nevrotisk som et "kvinnfolk som er babysyk" lol [:D]

Må rable ned noen ord før jeg køyer.
Har kjent murring nederst i magen idag og..
og vært kvalmen..
vært småkvalmen noen dager, men vet ikke hva det kommer av..
tørr ikke tro det jeg håper..[8D]
Det eneste jeg synes begynner å bli veldig rart er at jeg ikke har hatt ømme bryster etter el denne gang..
og det er første gang på mange år..
Jeg har alltid ømme bryster fra el til etter tr..
Og vet ikke hvordan jeg skal tolke dette..
Trøttere er jeg og..
Testet med billigstrimmel imårres..og den var jo neg. Men er jo
ennå 5-6 dager til Ikm..så får bare vente å se..
Huff nei får komme meg i seng før jeg blir gal igjen..
Natta..

Jada...masse rare tanker idag og...[8D]
Og dess mer jeg blir "sikker på" at jeg sikkert ikke er gravid,
så prøver jeg å tviholde meg til det hun synske sa..om at jeg er gravid nå..
Men har hatt oppblåst mage idag..og det er typisk tr tegn hos meg..men alldri
så lenge før tr skal komme da..
Huff nei..alt er så merkelig denne måneden..ingenting er som det skal..
Men jeg tror hellt ærlig talt at det er psyken min som spiller meg og kroppen min et puss..
Selv om jeg dagdrømmer og ser for meg livet med dette barnet...Så klarer jeg ikke å se for
meg at jeg "faktisk er" gravid nå..
Jeg er realist og pessimist til de grader..og hater å ha rett..hvertfall nå..
Jeg skulle så ønske at jeg var gravid nå.......................snufs..
Snufsesnufs..[:(]

Dette er horoskopet mitt for denne uke..Var litt løye at de kun skrev om idag og på fredag når jeg har testedag...hmmmmm...Skal bli såååå spennende å se på fredag!!!!

May 5: New Moon in Taurus
The new Moon is always a time of beginnings, so whether you pursue a dream goal or launch into a project -- start something! The Moon increases in light between waxing and waning, so put energy into things that you want to become stronger and more important in your life. Because this new Moon is in earthy Taurus, do what you can to feel physically comfortable, whether you make a plan to save money, vow to treat your possessions more kindly (how clean is your car?), tune in to nature, or formulate values that accurately reflect where you are now in your life. Making a tangible, practical investment in your life can really pay off this month.
May 9: Jupiter turns retrograde
Ever since Jupiter entered ambitious Capricorn last December 18, you've been expanding your sphere of influence and paying attention to what you want to achieve with particular focus on those areas of your life that you want to build. Your hard work is paying off and you may even have come to someone's attention, perhaps a benefactor who is helping you? Now Jupiter turns retrograde in Capricorn, giving you a chance to review how you're building, and to see if the ways you are growing still suit you. The momentum is slowed during this retrograde period, which will last until September 7. Don't worry about plans that are delayed during this period. This is an important cycle, and whatever was held back will turn out to be a blessing in disguise. In general, money tends to be stagnant, so you might want to think twice about maxing out your credit cards or assuming that money will just magically just show up.
May 9: Mars enters Leo
You're probably quite familiar with Mars in Cancer energy since Mars has spent an enormous amount of time in the sign of home, family and security because of its recent retrograde in Cancer. Now that you have your family and property issues more settled, it's time to get back to you! The energetic planet moves from the emotional nature of Cancer to things being more motivated by dignity and respect. So plan to hear a lot about those two words in the coming month! Treat others the way you would like to be treated and you'll do fine with this transit. Leo is also a sign of leadership, so step into that role.

Sitter atter en gang å grubler..
graviditets testene sier en kan teste 3 dager før
selv om prosenten for neg er større..
Og kjenner jeg meg rett så klarer jeg ikke å la være..
Har så lyst på pos test..men blir mer og mer pessimistisk
i tankegangen...er mer og mer redd for at jeg ikke er gravid..
og det gjør meg sååå deppa..
huff at det skal oppta meg sånn dette..
er nesten som om jeg har på følelsen at jeg ikke kommer til å bli gravid mer..
tenker sånn på den spådama..men klarer bare ikke å tro på det..
søren så deppa jeg blir av å tenke på at jeg ikke er gravid..
ønsker det så sterk å få et lite barn med min elskede sambo..snufs..
Nei jeg får gå å legge meg..nytter ikke å sitte her å sutre..blir ikke mer
gravid av det..eller??[8|] huff..

Skjønner hvordan du har det med den testinga...Har og lyst til å teste hele tiden...Hehe...Blir fort dyrt... Har jo så lyst til å glede sambo!!!

Lykke til og skal  for at du ikke får tr denne gangen men en positiv test!!![:)]

ORIGINAL: KjerstiM

Skjønner hvordan du har det med den testinga...Har og lyst til å teste hele tiden...Hehe...Blir fort dyrt... Har jo så lyst til å glede sambo!!!

Lykke til og skal  for at du ikke får tr denne gangen men en positiv test!!![:)]

Ååh det var jo kjekt å komme inn i dagboka å lese at noen krysser fingra for meg hehe[:D] Tuuusen Takk hihi[:D]

Ja skulle inn å skrive noen ord..har nettopp lagt ut i forumet at nå tror jeg ikke jeg er gravid lenger, nå kjenner jeg på meg at tr kommer, vært oppblåst i magen, og hatt sjokolade sug som er typisk tr her..
men så plutselig begynte jeg å kjenne noe ømt i det ene brystet...og så begynte jeg å få sånn "banking" i eggstokkene igjen...hmm..nei nå fatter jeg ingenting..
får man vondt i eggstokkene når en skal ha tr?? er jo til å bli spinn hakkadø gal av dette her hehe..
Så snart jeg er sikker på at jeg ikke er gravid, så skjer det noe som får meg til å tvile igjen..
Er jo så merkelig.. Kan jo ikke se for meg at jeg er gravid heller..men får jo et sånt et håp når en kjenner ting..
Jaja..må jo bare vente å se..skal prøve å la være med den der pokkers testinga fram til fredag...men tviler jo på jeg klarer å la være..hehe.. [:'(][:D]
Nei nå må jeg på butikke å shoppe litt..men er jo slavisk avhengig av bv, så kommer nok på om ikke så lenge igjen hehe..
En ting til...Guuuud for et deilig vær vi har idag..Hatt terasse dørene åpen på fullt gap hele dagen..Ungene er ute i t-sjorter..og sommeren er her!!!! Deilig!!! Blir så godt humør av å se sola!! [:D]

Ja da var det kveld/natt igjen...Blanda dag idag...følte første delen av dagen ingenting!! Nada!![:'(]
Men så kjente jeg det ene etter det andre...oppblåst mage, ømme bryster, stikkninger i magen,
banking i eggstokkene, skikkelig matsug på noe jeg ellers alldri ville spist..osv..
Var så skråsikker i formiddag på at nå er tr på vei..
Men nå ikveld går jeg til sengs med like mange spørsmål som de andre dagene..
Tenker fram og tilbake hvert 10'ende sekund.. Er ikke gravid...jo kansje...ehm..nei er ikke gravid...
hmm..jo det kan jo hende...Nei! herregud jeg er da ikke gravid..men..ja håpet er ikke ute...Jo, håpet er ute..
hvorfor skulle jeg bli gravid liksom...OSV.[:'(]

Nei...skulle vært galehus for babysyke folk....
         Kansje BV er galehuset??[8|]
Nattinatt

Test heia

ORIGINAL: millejenta

Er ikke lenge til du kan teste nå[;)]
Du får ha masse lykke til!

Å så kjekt [:D] Nei nå er det ikke lenge hihi...Og idag testet jeg svak positiv...Ultrasvak, men likevel..[:D] Så nå gleder jeg vettet av meg til imårra hihi..[8D][:D]

ORIGINAL: Saga99

Test heia

Kjekt å se deg her Saga[:D]
Nå må du skynde deg å bli gravid så vi kan gå sammen hihi[:D]
(Om jeg er da)[&:]

Kjære Dagbok!! [:D][:D] hehe..

Idag testet jeg ultrasvakt positivt!!!!! Woooohoooooo og Juuuuhuuuuuuuu

Bare håper og ber til alle høyere makter om at testen viser enda mer positiv imårra..[&:][8D][:D]
Tørr ikke tro for mye ennå...
Nå må jeg straks på jobb..

Back
Topp