Emil Leander

Tyramor

Glad i forumet
Hva synes dere om det?

liker Emil, men er litt mer skeptisk til Leander...
bllllir litt tungt å utale hvis begge navnene skal brukes hele tiden..

nei, det syntes ikke jeg var så fint sammen.. emil er fint og leander blir etternavet til ungen vår, så syntes det er helt fjærnt til fornavn eller mellomnavn.

Synes også det blir for tungt sammen.. Synes det fort blir det når det første navnet slutter på samme bokstav som det neste begynner på... Emil Leander...

Jeg likte det [:)]

Jeg likte det og synes forøvrig at Leander høres heeeelt fjernt ut som etternavn [:D] Selvsagt fordi jeg aldri har hørt om det som etternavn før, på samme måte som jeg synes det er morsomt med Hilde og Silja til etternavn... Så synes ikke det har noe å si at det er brukt som familienavn eller etternavn...

Liker både Emil Leander og Leander Emiil (fet bostav markerer trykket sånn som jeg synes det er finest [;)])

Ikke helt min smak[:)]

kjempe fint navn[:)]

ORIGINAL: Happy87

Synes også det blir for tungt sammen.. Synes det fort blir det når det første navnet slutter på samme bokstav som det neste begynner på... Emil Leander...

sign. men synes begge navnene er fine hver for seg[;)]

Synst det var kjempefint med Emil Leander[:)] Ofte når man har dobbeltnavn så bruker man til daglig bare det første navnet!

ORIGINAL: Kittekat

Synes at både Emil og Leander er kjempe flotte navn, men de blir alt for tunge sammen.

ORIGINAL: LanoLotte

Jeg likte det [:)]

synes det e fint æ da [:)]

Back
Topp