Embryoet er blitt ett foster!

*lilleprinsesse*

Betatt av forumet
Jeeij. i dag er den lille blitt ett foster.. rart å tenke på at nå begynner det å ligne på et lite foster der inne med armer og bein, å ikke lengere bare en "klump"[:)] Noen som har begynt og kjøpt inn noe babyting? (klær evt). blir helt dårlig når jeg går rundt i butikker og kikker, og har sååå lyst til å bare kjøpe et lite klesplagg eller to, men sambo føler det er for tidlig[:)]

Gratulerer så mye:) ikke lenge igjen til jeg når dit:D

Jeg tørr ikke kjøpe babyting enda, blir sikkert kke å gjøre det med det første heller, men har veldig lyst da, og må innrømme at jeg har vært å sedd på klær:) Blir å begynne å kjøpe klær når jeg vet kjønnet:D

Gratulerer, det går sakte medn sikkert framover med dissa små spirene våre...
Har ikke kjøpt noe enda, sist ventet vi til vi hadde vært på ultralyd. Da hadde jeg tittet masse og så vidt klart å holde meg fra å kjøpe masse, men blei ekstra koselig å kjøpe litt sammen etter vi visste at vi ventet en liten gutt.

skjønner[:)]
har ikke kjøpt noe ennå, venter vell til risikotiden er over tenker jeg, og jeg har vært hos jordmor igjen [:)]
* krysser fingrer og tær for at dennj holder seg der iallefall, og lever i 7 mnd til*[:D]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

hos meg også! weeeee[:D] hurra for oss[8D]

[:)][:)]

Jeg har kikket i butikker maaaange ganger!!
Spesielt og siden vi vet at 2 av mine venninder venter jente 12 Mai og 13 Juli :)

Vi skal kjøpe vogn etter priv ul 16 April!! Jeg MÅÅÅ kjøpe noe!! Kanskje vi og begynner å kikke etter seng, stellebord osv for å gjøre klart barnerommet! :):)

Men klær og sånt venter jeg med til jeg vet kjønnet!! 20 Mai er dagen! 15 Mai er feriepengedag! GJETT OM JEG SKAL SHOPPE DA!!!!!! :) da har jeg jo masse penger jeg kan bruke ;)

vi er like langt på vei vi! [:D]

Kjempegøy å lese om utviklingen!
Tenk på alt som har skjedd allerede! [:D]

så gøy [:)]

nei, ikke kjøpt noe enda..venter til vi vet kjønnet, blir det jente har vi lissom veldig mye..

Back
Topp