Embryo

Z-40592282

Flørter med forumet
Hei! Trenger litt håp og oppmuntring

Tallet fire er mitt ulykkes tall Alltid hatt 4 befruktede på de tidligere forsøkene, hvor ingen overlever til blasto.

Igår fikk jeg beskjed om at 6 egg var befruktet og idag var 4(!) med videre. To var forsatt to celler, to var 4 celler. En av good kvalitet og en average. For ikke noe oppdatering i helgen, skal bare møte opp pp mandah til innsett. Kjenner frykten i meg og gruer meg at jeg skal ha samme skjebne. At plutselig er det ingen til innsett eller at de setter inn av dårlig kvalitet.

Noen som har vært gjennom det samme?

Uttak 1 fikk jeg 10 befruktet, men kun 1 blasto overlevde til innsett, ikke gravid.
Uttak 2 fikk jeg 7 befruktet og 4 blasto av varierende kvalitet. 4 innsett senere gravid på den aller siste av de 3 som ble fryst. det er håp :Heartred

Hei, håper det ble innsett for deg :Heartred
Det er som man sier at alt man trenger er ett egg! Jeg tenkte også at jeg hadde elendig kvalitet, og aldri kom til å nå målet, men nå ligger jeg her med en baby ved siden av meg.
Forsøkene så slik ut: Første - 3 ut, ett til innsett ikke gravid. Andre - 4 ut, ett til innsett gravid men mistet. Tredje - 6 ut, ett til innsett ikke gravid. Fjerde - 12 ut, ett til innsett og gravid til termin :Heartred

Hei, håper det ble innsett for deg :Heartred
Det er som man sier at alt man trenger er ett egg! Jeg tenkte også at jeg hadde elendig kvalitet, og aldri kom til å nå målet, men nå ligger jeg her med en baby ved siden av meg.
Forsøkene så slik ut: Første - 3 ut, ett til innsett ikke gravid. Andre - 4 ut, ett til innsett gravid men mistet. Tredje - 6 ut, ett til innsett ikke gravid. Fjerde - 12 ut, ett til innsett og gravid til termin :Heartred
Tusen takk for svar❤️ Hjelper virkelig med slike solskinnshistorier! Satt inn et 3BB embryo på mandag! Er 4dpt men ingen symptomer utenom mensenmurringer

Første forsøk
Tusen takk for svar❤️ Hjelper virkelig med slike solskinnshistorier! Satt inn et 3BB embryo på mandag! Er 4dpt men ingen symptomer utenom mensenmurringer
Ønsker deg masse lykketil❤️Dårlig gradering betyr ikke at det ikke er håp. De kan overleve de også.

Første forsøk, 10 tatt ut og 9 befruktet og 1 tidlig blasto overlevde til innsett, men ble ikke gravid.

Andre forsøk, 11 tatt ut, 8 befruktet, 2 overlevde. 1 til innsett som var dårligere enn det som ble fryst 3BB eller var det 3BC og 1 på frys som var 3AB. Er per idag gravid med det dårlig graderte egget❤️

Back
Topp