Embryo uke 6+1, insett sier 7+6. Noen som har vært med på liknende?

Nei, nei, neeeeei, Lena! Dette var virkelig en trist oppdatering :(. Hadde håpet så veldig for deg og den lille spiren at det endelig skulle gå bra. Lykke til med undersøkelse og kirurgisk behandling i morgen. Sender deg mine aller varmeste tanker og en stor mengde klemmer :Heartbigred. Verden har aldri vært rettferdig og det får vi nok en gang bekreftet.

Tusen takk! :Heartred

Neei! Det var jo ikke slik dette skulle gå! Sender deg en kjempe stor klem Huff kjenner tårene triller her, hadde så inderlig håpet at dere skulle lykkes! Ta vare på hverandre og vis du føler for en pause så ta en Kroppen kan trenge litt hvile innimellom, det tar på med alt vi må igjennom!

Neei! Det var jo ikke slik dette skulle gå! Sender deg en kjempe stor klem Huff kjenner tårene triller her, hadde så inderlig håpet at dere skulle lykkes! Ta vare på hverandre og vis du føler for en pause så ta en Kroppen kan trenge litt hvile innimellom, det tar på med alt vi må igjennom!

Tusen takk! <3
Blir en pause på meg etter dette, føler jeg trenger det. Komme litt tilbake til meg selv, gå ned kg som har sneket seg på. Det var ok for riksen også når jeg pratet med de i dag. skulle bare si i fra et par mnd før jeg ville starte opp igjen for det siste forsøket.

Tusen takk! <3
Blir en pause på meg etter dette, føler jeg trenger det. Komme litt tilbake til meg selv, gå ned kg som har sneket seg på. Det var ok for riksen også når jeg pratet med de i dag. skulle bare si i fra et par mnd før jeg ville starte opp igjen for det siste forsøket.

Ta en pause og fokuser på deg selv og dere :-) Kroppen har godt av litt pause og tid til å komme seg igjen. håper jeg virkelig dere lykkes på siste forsøk! <3

Ta en pause og fokuser på deg selv og dere :) Kroppen har godt av litt pause og tid til å komme seg igjen. håper jeg virkelig dere lykkes på siste forsøk! <3

:) Ja, kommer til å ta meg en lang sommerferie fra prøving. Ta fjellturen jeg har lyst til, jobbe med tomta på huset, når vi får flyttet inn og slikt. Skal bli godt, tror det blir fin rekresjon :)
Sattser på at alle gode ting er 3, at det blir ordentlig suksess på neste forsøk :) Takk! :)

Å nei og nei Lena :( jeg har sett etter deg, var nysgjerrig på hvordan det stod til, har ikke vært inne på lenge, også finner jeg dette :( Nå syntes jeg fryktelig synd på deg!!!! Finner ikke ord på hvor urettferdig dette er!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Å nei og nei Lena :( jeg har sett etter deg, var nysgjerrig på hvordan det stod til, har ikke vært inne på lenge, også finner jeg dette :( Nå syntes jeg fryktelig synd på deg!!!! Finner ikke ord på hvor urettferdig dette er!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk!
Dette med å få barn er ikke enkelt! Mister veldig motet på at jeg noen gang skal få barn.
Men får sattse på at siste forsøket er det som skal til for å få en pire som sitter i 9 mnd. Men frem til det så skal jeg nyte noen mnd uten prøving. Gå ned kg som har krypi på, på disse to icsi forsøkene jeg har hatt. Og fokusere på huset som straks er ferdig bygd.

Back
Topp